BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14
BMW Seria 3 - 15

1 / 16

BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14
BMW Seria 3 - 15

Najważniejsze

Przebieg

188 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

129 KM

Opis

Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od 2020 roku. Auto sprowadzone było z przebiegiem 133 000 km, który był udokumentowany książką serwisową (jestem w trakcie jej poszukiwania). Przez 5 lata przejechałem nim 50 000 km, głównie w trasach do pracy (ok. 35 km w jedną stronę).


Samochód jest w ciągłej eksploatacji, a jego przebieg na dziś to ok. 188 000 km.

Wyposażenie:
- Reflektory Ksenonowe

- Tempomat

- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa (sprawna)

- Elektryczny szyberdach (w pełni sprawny)

- Wycieraczki z czujnikiem deszczu

- Czujniki parkowania (tył)

- Dwa oryginalne kluczyki (w tym zapasowy)
- Podgrzewane fotele przednie
- Auto stoi na oponach wielosezonowych

Wady lakiernicze i środka:
- Wnętrze jest zadbane i czyste. Widoczne są klasyczne dla tego modelu ślady użytkowania na plastikach (np. przyciski, uchwyty), co starałem się uchwycić na zdjęciach.

- Do wymiany kwalifikują się przednie dywaniki.

- Z zewnątrz auto posiada rysy i drobne poprawki lakiernicze, głównie na zderzakach (widoczne na zdjęciach).

Co było zrobione w autku:
- Od początku mojego posiadania, olej i komplet filtrów były wymieniane regularnie co 10 000 km.
- Wymieniony rozrząd: Auto miało wykonaną wymianę rozrządu jeszcze przed moim zakupem (przy 133 000 km), co jest udokumentowane we wspomnianej książce serwisowej.

- Nowe wtryski i świece

- Nowe 4 wahacze (zawieszenie bez stuków)

- Nowa sonda lambda

- Nowa odma

- Nowe klocki hamulcowe (przód)

- Nowy żarnik Xenon oraz żarówka "ring"

- Spawana drobna nieszczelność przy katalizatorze

- Regeneracja sprężarki klimatyzacji

Technicznie (do zrobienia):

- Drzwi kierowcy: Centralny zamek nie zamyka drzwi kierowcy z pilota. Zamykają się one normalnie przy użyciu kluczyka w zamku.

- Check Engine: Obecnie świeci się kontrolka "check engine". Byłem z tym w serwisie – diagnoza wykazała tę samą drobną nieszczelność przy katalizatorze, która była już raz spawana. Wymaga małej poprawki spawalniczej, aby błąd zniknął.

Auto na trasie spala około 8l/100km.

15 500 zł do rozsądnej negocjacji.
Auto sprzedaje na fakturę VAT ZW (sprzedaż zwolniona z VAT). Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2% (PCC).

 

10 listopada 2025 0:38

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Kolor

Beżowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

E90/E91/E92/E93 (2005-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

15500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni