Książka serwisowa i oryginalny komplet 4-rech kluczy (2x z pilotem + 1x serwisowy + 1x bezpieczny).
Auto prawie bez śladów korozji, sprowadzone z Włoch w 2013, w Polsce jeżdżone w lecie, nie widziało soli na ulicy.
W moich rękach od 10 lat. Serwisowane na bieżąco. Przed zakupem sprawdzone przeze mnie w ASO BMW, opinia Stan Idealny.
Sprzedaję na fakturę 23%VAT, nie jestem handlarzem – auto mam na firmę.
W dniu 5.06.2025 przeszło przegląd techniczny bez zarzutu (ważny do 5.06.2026).
Skuteczność amortyzatorów, hamulców i spaliny jak w nowym aucie, zero luzów, stuków, etc.
Silnik:
Rzędowa szóstka, legendarny R6, M54, 1991cm3, chodzi perfekcyjnie, zero drgań i wycieku jakichkolwiek płynów.
Układ przeniesienia napędu:
Bez zarzutu, sprzęgło i biegi chodzą mięciutko, wał ma wymienione krzyżaki i łożysko.
Zawieszenie:
Oryginał, bez zarzutu. Nowe opony.
Komfort:
Klima automatyczna, multimedialna kierownica z przyciskiem telefonu, tempomatem i radiem, elektryczne szyby i lusterka, regulowany kąt zagłówka, tempomat, czujniki cofania, przystawka Yamato do muzyki, regulacje elektryczne i ręczne, kontrolki, radio, etc. Wszystko bez zarzutu.
Cztery szyby elektryczne (z tyłu uchylne).
Kanapa z tyłu dzielona 2/1 – można połączyć bagażnik z kabiną żeby przewozić np. narty.
Lakier i blacharka:
. Lakier oryginalny, nawet nie polerowany, bez śladów korozji zarówno z zewnątrz jak i w komorach silnika i bagażnika, kilka rys (maska zderzaki, drzwi), te rysy najprawdopodobniej zejdą po polerce.
. Minimalny, powierzchowny ślad rdzy na tylnej klapie w wyniku obtarcia (widać na zdjęciach).
. Podwozie nie zapsikane konserwantem - wszystko widać. Podłoga, progi, osłony i blachy zdrowe.
Wnętrze:
. Uszkodzona skóra poduszki siedzenia pasażera (na zdjęciach). Przyczyna uszkodzenia jest pozostawione w lecie uchylone okno gdy nadeszła burza. Siedzisko zamokło a zaraz potem wyszło mocne słońce i skóra bardzo szybko wyschła w wyniku czego zrobiła się twarda i spękała. Tylko fragmenty samego siedziska, reszta fotela bez zarzutu.
. Ślady zużycia na boczku siedzenia kierowcy (na zdjęciach).
. Koszt naprawy skóry na obu fotelach to około 2000zł (lub założenie pokrowca/poduszki).
Stan auta oceniam na kolekcjonerski:
. Technicznie jest bez zarzutu.
. Do uzyskania 100% wyglądu trzeba dołożyć 3-4 tysiące do osiągnięcia stanu oryginalnego (naprawa poszycia siedziska fotela, polerka lakieru, dokładne sprzątanie, drobne prace konserwacyjne).
Auto nie zostało wypicowane do sprzedaży:
. oryginalna nie prana tapicerka,
. nie polerowany lakier,
. nie zapsikane konserwantem zawieszenie, podłoga, progi i blachy zdrowe – wszystko widać nic nie jest ukryte pod warstwą bitexu.
Nie oferuje przejażdżek ;) Tylko poważne osoby.
Więcej informacji pod nr tel. - jak nie odbieram to proszę o sms.