Dzień dobry,
sprzedam w dobre ręce samochód, który służył mi ostatnie 10 lat. Na temat modelu nie będę się rozpisywał, gdyż kto szuka takiego ten zna jego zalety. Wyposażony w najlepszy silnik 3.0 R6 diesel zapewnia ponadprzeciętną dynamikę, piękny dźwięk i ekonomię zarazem. Jestem turbofanem BMW, jeżdżę prywatnie tylko samochodami i motocyklami tej marki. Jakieś 5 lat temu auto przeszło w ręce mojej żony, która rocznie robiła 7-8 tysięcy kilometrów a 2 tygodnie temu zdradziła kupując sobie nowy sprzęt. Moje e91 to na ten moment 4 auto w domu na 2 osoby uprawnione do jazdy więc stwierdziłem, że może czas się rozstać. Samochód w moich rękach był zawsze uszanowany i doglądany pod względem technicznym. Tylko w ostatnim czasie w samochodzie zostało zrobione:
- 200 km temu nowy akumulator (pierwsza wymiana od nowości na top pólkę Duracell)
- 1000 km temu wymiana opon letnich na oryginalne wymiary (przód 225/45 r17, tył 255/40 r17) marki premium Dunlop Sportmaxx
- 1000 km temu serwis olejowy skrzyni biegów wraz z filtrami i miską jak nakazuje sztuka (spokój na kolejne 50000-60000 tyś. km)
-1000 km temu serwis olejowy silnika wraz z filtrami (zawsze wymieniałem co 10000 tyś km i nadal pełen syntetyk Motula)
- 3000 km temu - tarcze i klocki przód (Ate)
- 3000 km temu amortyzatory przód (Bilstein)
- 3000 km temu wahacze przód (BMW)
- 3000 km temu łożyska (BMW)
- 4000 km temu tarcze klocki tył (Ate)
- 4000 km temu amortyzatory tył (Bilstein)
- 8000 km temu sterownik świec (BMW) + komplet świeć żarowych
Celowo nie załączyłem zdjęć środka (poza kierownicą) bo chcę zdążyć je jeszcze wyprać by robiło wrażenie jak trzeba.
Samochód doinwestowany, wszystko sprawne klima etc., dla kupujących w sposób przyzwoity drugi komplet opon zimowych jeżdżonych 2 sezony założonych na drugim komplecie oryginalnych felg BMW.
Polecam i zapraszam do kontaktu i zakupu, samochód stoi na podwórku i czeka.