Dzień dobry. Postanowiłem rozstać się z moim ukochanym samochodem. Powodem jest chęć przesiadki do serii 5. Jestem jej właścicielem od 3 lat i przejechałem nią ponad 30k km bez żadnych usterek. Jedyne co udało mi się zrobić w aucie to zaciac szyberdach... Zostało to naprawione na oryginalnych częściach nowych kupionych w ASO u speca który tam pracuje i po godzinach naprawia auta u siebie. Kosztowała mnie ta operacja 5 tysięcy. Gość który mi to robił stwierdził że nigdy nie widział takiego nagłośnienia w e90 a widział już sporo bo jest odrobinę młodszy od węgla kamiennego. Jak na te lata i serie 3 to wyposażenie jest na prawdę grube. W aucie jest bezkluczykowy dostęp, nagłośnienie HiFi (taki logic 7 tylko wtedy to jeszcze nie miało nazwy takiej), podgrzewane przednie siedzenia, skrętne xenony (automatyczne światła długie). Samochód serwisuje na bieżąco i bez kompromisów. Olej zmieniam co 10k km lub co rok. Wymieniłem przednie amortyzatory wraz ze sprężynami, górnymi mocowaniami i osłonami kursowymi. Tylne amortyzatory również są nowe wymienione razem z dolnymi mocowaniami i górnymi (rdzewiejące górne talerzyki również są nowe). Amortyzatory to Bilstein a sprężyny sahs, reszta elementów to lemforder. Hamulce wymieniał poprzedni właściciel tarcze i klocki przód oraz tył. Od razu po zakupie wymieniłem olej w skrzyni biegów. W aucie nic nie stuka nie puka. Jeździł wzorowo ma moc skrzynia nie szarpie i ładnie zmienia biegi. Klima dmucha fotele grzeją fest. Nie ma uszkodzonej rzeczy w aucie i wszystko działa. Tylne lampy w klapie są wymienione bo już środek latał i był brzydki. Do samochodu zamontowałem nówki opony wielosezonowe (wybierałem je z rankingu i to było 2 miejsce jakie te opony zajęły) w technologii runflat na mieszany rozmiar felg bo tylne są pół cała szersze. Pewnie jeszcze coś w aucie robiłem ale już nie pamiętam a takich rzeczy jak filtry nie wypisuje (kładę zawsze mana lub knechta). Samochód ma cały oryginalny lakier i zero rdzy. Do auta dokupiłem oryginalne dywaniki z ASO na przód, z tyłu sa welurowe a przednie welurowe trzymam w piwnicy. Rok temu wymieniłem akumulator na AGMa. Samochód ma bardzo niski przebieg jak na swoje lata co moge potwierdzić wpisami z ASO tak samo jak całe wyposażenie.