W życiu czasami przychodzą naprawdę smutne chwile takie jak ta, kiedy muszę wystawić na sprzedaż swoją weekendową zabawkę i spełnienie dziecięcego marzenia. Myślę że kiedyś jeszcze będę sobie mógł pozwolić na powrót, jednak póki co czeka mnie ślub i budowa domu, zmieniają się priorytety i potrzebny będzie inny samochód.
Bmw seria 3 e46 328i 1998 rok
Myślę że jeżeli znudziło Cie oglądanie zajechanych trupów to dobrze trafiłeś, tak jak ja kiedyś. ( obejrzałem 6 innych zanim udało się ją znaleźć)
Samochód bezwypadkowy , w pierwszym lakierze, z niezniszczalnym 52tub28 pod maską, a dla mniej ogarniających temat ostatni dobry sześciocylindrowy silnik od bmw o pojemości 2.8l.
W środku półskóra, sportsitze i szyberdach, środek w bardzo ładnym stanie, zadbany i niezniszczony. Od spodu brak korozji co jest już rzadko spotykane.
Używana przeze mnie jako poprawiacz nastroju i umilacz szybszej weekend' owej przejażdżki, a nie do kręcenia bączków pod lidlem ani tymbardziej do żadnego sportu, w związku z czym nie posiada żadnych modyfikacji w stylu " hydrauliczny ręczny czy szpera itp"
Posiada kilka smaczków:
-gwintowane zawieszenie
-rozpórki kielichów przednią oraz tylną
-piękne i oryginalne alufelgi 18 cali style 135 w dwóch szerokościach 8,5j i 8j
- pięknie brzmiący wydech na przelocie
- delikatnie poprawiona mapa silnika dzięki czemu jest naprawdę żwawa, powinna w tym momencie generować zdrowe 200 koni mechanicznych , dodatkowo zaprogramowane tzw " szybkie odcięcie" tak jak w silniku m50 oraz delikatny popcorn
-przyciemnione szyby
Starałem się ją utrzymać w nienagannym stanie i dużo doinwestowałem,między innymi:
- regeneracja wózka tylnego zawieszenia która obejmowała piaskowanie, wymianę tulei wózka, malowanie
-zlikwidowanie bolączki tych samochodów polecone przez warsztat który się nią zajmował czyli wspawanie specjalnych wzmocnień podłogi w miejscach mocowań wózka tylnego
-czyszczenie i konserwacja całego obszaru montażu wózka i okolic z tyłu
-wahacze wypiaskowane i pomalowane
- kompleksowa wymiana wszystkich tulei tylnego zawieszenia, tarcz kotwicznych i łożysk tył
-wymiana tulei dyferencjału tylnego oraz zamontowanie tylnej tulei poliuretanowej celem wyeliminowania kolejnej bolączki tych aut czyli pukania przy zmianach biegów
-ustawienie geometrii
-przy okazji wszystkich prac został też profesjonalnie zregenerowany i wyważony cały wał napędowy, wymieniona podpora wału i łącznik, całość dała naprawdę wspaniały efekt który czuć podczas jazdy
Samochód jest sztywny, zawieszenie bez żadnych luzów i pukania, silnik zalany olejem 5w50 i nie pobiera oleju tak samo jak jest suchy bez żadnych wycieków. Chciałbym ją oddać w dobre ręce.
Zainwestowałem w nią sporo serca i pieniędzy i jest jak dla mnie prawie idealna, nie zdążyłem dokończyć jedynie kilku szczegółów takich jak standardowo w tych modelach sparciała uszczelka od podszybia przy wycieraczkach z racji wieku czy kilku drobnych poprawek lakierniczych. Reasumując, niechętnie ale jednak sprzedam, cena podlega rozsądnym negocjacjom