Samochód w moim posiadaniu od 2018 roku. Od tego czasu wykonano wiele napraw i wymian, w tym szereg poważniejszych prac serwisowych (posiadam faktury):
• 2018 (ok. 220 000 km) – montaż instalacji gazowej BRC Sequent
• 221 043 km – nowy rozrząd, napinacz, uszczelniacze zaworowe
• 236 043 km – wymiana chłodnicy, poduszek silnika, paska wielorowkowego i rolek
• 240 000 km – nowe koło dwumasowe i sprzęgło, wymiana oleju w skrzyni biegów, nowe tarcze hamulcowe przód
• 251 350 km – wymiana przewodów hamulcowych przód, uszczelniacz półosi prawej, wymiana oleju w dyfrze
• 265 000 km – wymiana przewodów hamulcowych tył
• 301 000 km – wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył
2020 rok nowy akumulator Bosh
Z ostatnich napraw, czyli listopad 2024r. - to nowa chodniczka oleju, nowe świece NGK platinum, nowe cewki BOSH, nowy czujnik położenia wałku rozrządu, klocki z czujnikiem przód i olej silnikowy 5w40 - przy przebiegu około 330 tys. km
Olej wymieniany zawsze co około 10 000 km - Castrol 5w40
Aktualny przebieg: około 332 000 km
Silnik: benzyna + LPG
Instalacja gazowa sprawna, działa bez zarzutu butla do 2028 roku.
OC do 08.25
Przegląd 07.25
Opony zimowe z roku 2021.
Do radia fabrycznego został dołożony bluetooth
Stan ogólny: technicznie sprawny, na bieżąco serwisowany, jednak nie w idealnym stanie, widoczne są ślady eksploatacji
Przez ostatni rok samochód mało jeżdżony - stoi na parkingu jako trzeci samochód w rodzinie.
W ramach kolejnego serwisu zalecałbym wymianę odmy, uszczelki rury prowadzącej świecy zapłonowej oraz sprawdzenie elementów układu podciśnienia wspomagania hamulców (vacuum system), aby zapewnić dalszą bezproblemową eksploatację.
Do obejrzenia w Markach/Warszawie