Sprzedam moją Bmw e92 325xi czyli 3 litrową benzynę (N53) z 2008 roku.
Od zakupu w 2021 roku i przebiegu ok 205000 dbałem o moje auto i wymieniłem na nowe:
- pompa wody elektryczna Pierburg
- pasek osprzętu
- świece
- tarcze, klocki przód oryginał BMW
- tarcze, klocki tył oryginał BMW
- zestaw hamulca ręcznego 342122... Wyświetl numer 11 oryginał BMW
- olej w skrzyni biegów zestaw oryginał ZF
- olej w xDrive oryginał BMW
- olej dyfer przód oryginał BMW
- olej dyfer tył oryginał BMW
- płyn do wspomagania układu kierowniczego
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- sprężyny tył SACHS
- amortyzatory tył SACHS
- kompresor klimatyzacji Denso
- chłodnica klimatyzacji Nissens
BMW jeździ super, silnik pięknie pracuje.
Olej wymieniam co roku- oryginał BMW 5w/30
Technicznie w doskonałym stanie pozostają łożyska mcpersona przód ale amortyzatory są w świetnej kondycji więc czekałem aż będzie trzeba je wymienić.
Wizualnie z zewnątrz jak na 16 lat jest ok zderzak przedni i maskę można polakierować.
W lutym miałem przyjemność zrobić trasę do Rzymu łącznie prawie 5000 km. 4 osoby na pokładzie + pełen bagażnik, na tempomacie 130 km/h a średnie spalanie paliwa z całej trasy 7,8 litra/100km- uważam to za doskonały wynik świadczący o kondycji silnika.
W dniu wyjazdu poziom oleju MAX i po powrocie tak samo MAX.
Długo szukałem godnego egzemplarza jak ten używany dla przyjemności na trasy a nie katowany daily.
Nie jest to żaden ulep z trzech.
Wszystko zgodne z VINem oprócz nerek (oryginalne mam w szufladzie) oraz felg (były symetryczne a ja wolę dwie szerokości bo 255/40/17 ładnie wypełnia tylne nadkola).