Siemanko,
Sprzedaje swojego sedana.
Projekt był zbudowany jako daily track car, jest szybki na torze i nadal komfortowy na codzień.
Sedan był kupiony 3 lata temu z silnikiem 1.6, przebiegiem 161 tys.km. i w fabrycznym lakierze.
Vin: WBACA71090JE35885
Dołożyłem oryginalny m pakiet.
Dalej zrobiłem kompletny swap na 2.8 z mojego drugiego e36 2.8 w manualu z fabryki z przebiegiem 192 tys.km. zakupionego jeszcze w 2018 roku.
Vin: WBABG11080ER37378
Swap zawierał silnik, skrzynie, tylny most, hamulce, chłodzenie, wydech z katalizatorami, zawieszenie, akumulator przeniesiony do bagażnika i wszystko co musiał zamienić żeby zrobić jak to było zrobione z fabryki.
Swap oczywiście był wbity w dowód.
Wszystkie elementy zawieszenia, sanki i tylny wózek były piaskowane i malowane proszkiem.
Przy złożeniu zawieszenia wszystkie elementy były zamienione na nowe lemferder, mayle lub oem. Nowe łożyska SKF. Oryginalny x-brace z osłoną.
Wzmocniona podłogą, sanki i tylny wózek.
Wydech też był piaskowany i pomalowany wysoko termicznej farbą w kolorze antracyt.
Hamulce e46 330 przód i tył po regeneracji, piaskowaniu i malowaniu. Tarcze ate power disk, klocki też EBC Yellow Stuff, plyn Motul RBF 600. Nowe przewody elastyczne, przewody twarde aso.
Zainstalowany nowy gwint st-xta i stabilizatory h&r.
Dyfer szpera, duża głowa, po pełnej regeneracji, 3.23, 45%.
Wszystkie osłony termiczne nowe aso.
Nowy zestaw sprzęgła jednomas Valeo.
Głowica silnika po pełnej regeneracji, wszystkie uszczelki i łożyska silnika nowe, pompa wody, chłodny termostat, poduszki, wszystkie czujnik, separator oleju i tak dalej, wszystko jest nowe.
Wszystkie filtry płyny są też nowe oczywiście.
Nowa chłodnica wody nissens, pompa, termostat, elektryczny wentylator Mishimoto połączony z regulatorem zamiast fabrycznego wentylatora ze sprzęgłem.
Chlodnica oleju 14-rzędowa FMIC, termostat Mishimoto, adapter podstawy olejowej FTWL.
Klimatyzacja działa jak trzeba.
Nowa krótka maglownica 3 obroty, nowa pompa wspomagania, zbiornik i przewódy. Wał e34.
Regulowane wahacze tylne FTWL.
Camber przód -2.5 i tył -2.
Wnętrze jak nowe, nowa kierownica Momo monte carlo, nowe fotele recaro speed z mocowaniami, wybierak biegów IRP.
Rozpórki przód i tył.
Lampy soczewkowe zkw, końcówki wydechu charne aso.
Jeszcze dużo drobiazgów, plastiki, mocowania, gumki, osłony są nowe z aso.
Buda w świetnym stanie i nie wymaga żadnych napraw. Podczas swapu wszystko zabezpieczyłem woskiem Dinitrol.
Samochód nigdy nie był używany zimą.
Mam pełną historię projektu na instagram’ie i dużo zdjęć.
Z samochodem oddaję:
1. Kolektor dolotowy m50 + zestaw instalacyjny ST-Track parts.
2. Zestaw chłodzenia przedniego hamulca ST-Track parts.
3. Wahacze tylne 330 po piaskowaniu i malowaniu.
4. Zapasową maglownice.
5. Zapasową pół oś.
6. Radio fabryczne.
7. Сałą torbę drobiazgów.
8. Pokrowiec dedykowany do tego modelu.
Cena do nego!