Wiemy, że największym problemem używanego BMW jest jego poprzedni właściciel.
Tutaj jest to bardzo proste - auto kupiłem w 2006 roku w salonie BMW Smorawiński w Poznaniu.
Posiadam do wglądu pełną dokumentację serwisów i wydatków od 20 lat. Fabrycznie auto kosztowało prawie 50 tysięcy euro. Wyposażenie na zdjęciach.
Największym problemem tej aukcji jest dla mnie cena. W chwili wystawiania ogłoszenia, na Otomoto było tylko jedno auto 2003-2005 z trzylitrowym dieslem, gdzie cena ustawiona była na 55000 (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy), pomimo pewnego zwieśniaczenia tuningowego. Dlatego jestem otwarty na propozycje, ale muszę zostać do niej przekonany.
Dla znawców marki - auto serwisowane wiele lat u pana Krzysztofa Seweryna w Warszawie, po przeprowadzce do Łodzi mFabric w Konstantynowie. Geometria mierzona u pana Krzysztofa Zasuwika (spod Piaseczna, wielu mówi, że to najlepsza geometria w kraju) pokazuje kąt znoszenia 0°01' - auto jest całkowicie proste. Również dla fanów zdjęcie narzędziownika z bagażnika.
Auto sprawne, nie nadaje się na święta - brak choinki na desce rozdzielczej.
Auto nigdy nie było chipowane, podkręcane, bączkowane pod marketami. W latach 2008-2012 brało natomiast udział w kilku legalnych imprezach typu OS/KJS, między innymi wygrało w 2008 roku sezon wyścigów Street Legal w Łodzi.
Jedyną zmianą do fabryki jest założony filtr powietrza K&N i oczywiście usunięte klapki.
Auto zjeździło Europę. Było na Gibraltarze, w Czarnogórze i nad jeziorem Loch Ness. Nigdy nie zawiodło w czasie długich wypraw.
Auto płynnie rozpędza się do około 220 km/h (pierwsza setka z tego co mierzyłem w 6.9s), bez hałasów czy wibracji. Od 220 przyspieszanie jest wolniejsze aż do maksymalnej katalogowej prędkości.
Trzeba przyznać, że akurat ten egzemplarz posiada tak tłuste koniki, że wymieniony wyżej pan Krzysztof kiedyś po przejażdżce sprawdzał, czy soft jest na pewno fabryczny. Jest.
Najlepsza jednostka od BMW - 6-cylindrowy rzędowy diesel M57. Silnik szczelny, Gwarantuję, że w momencie oględzin silnik nie będzie myty ani czyszczony.
Felgi 17" alu, opony Yokohama BluEarth AE50 przód (ciche) / GoodYear Eagle F1 Assymetric 3 tył.
Z dodatków:
1. Moduł MP3/Bluetooth. Możliwość używania jako zestawu głośnomówiącego. Zintegrowane z radiem fabrycznym.
2. Woltomierz na desce rozdzielczej.
3. Trzy sloty ładowania USB, w tym 2x QC 3.0
4. Dwa uchwyty na telefony.
5. Absolutny unikat na rynku - fabryczne chlapacze do E46
6. Dołożone wejście Aux IN do fabrycznego radia.
7. Kierownica obszyta wysokiej jakości skórą.
8. Pod siedzeniem kierowcy rodzynek - gotowy do użycia Herbatnik, czyli CB Radio President Herbert z podłączoną anteną magnetyczną i dodatkowym głośnikiem. Dach auta oklejony folią pod antenę.
9. Fotele sportowe z regulacją długości siedziska oraz podparcia lędźwiowego. Tym autem zdarzało mi się jechać 12-14 godzin dziennie bez problemu z plecami.
10. Customowe zasłonki tylnych bocznych szyb.
11. Kluczyk i pilot od antynapadu w skórze.
12. Zachowane oryginalne radio, głośniki wymienione na zestaw Hertz o wysokiej efektywności, z zachowaniem wyglądu oryginału.
13. Usunięta wada fabryczna przepalania się podłączenia tylnych lamp.
14. Kamerka Mio miVue 358 przy przednim lusterku.
15. Aby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka. Rozpórka przednich kielichów ze śrubą rzymską.
Pełen pakiet ubezpieczeń - OC/AC/NNW. Możliwość kontynuacji.
Przebieg zmienia się, gdyż auto jest w ciągłym użytkowaniu.
Aktualne badanie techniczne.
Samochód oznaczam jako bezwypadkowy zgodnie ze standardami tego portalu. Miał przez te 20 lat kilka kolizji, najczęściej poprzez najechanie mnie z tyłu przez jadący za szybko pojazd. Prawie wszystkie naprawy blacharskie wykonywane w ASO BMW w trybie bezgotówkowym. Dokumentacja fotograficzna do wglądu.