Sprzedam bardzo zadbane i doinwestowane BMW, którego posiadaczem jestem od 6 lat. Po ponad dwóch latach za granica jestem zmuszony je sprzedać, bo nie mam gdzie go przechowywać.
Auto oryginalnie pochodzi z Francji. Jestem czwartym właścicielem. Dostępne są wszystkie rachunki za naprawy i serwis samochodu prawie od samej nowości, dokumentujące przebieg. Nigdy nie oszczędzałem na tym samochodzie i w trakcie mojego posiadania wydałem 21 000 zł na same naprawy.
Auto ma instalacje BRC, która ja zamontowałem i która była regularnie kontrolowana. Działa idealnie, czyli niezauważalnie.
Silnik to legendarne M54: 6 cylindrów w rzędzie. Ten egzemplarz nie bierze oleju- nie musiałem nigdy dolewać miedzy wymianami.
Napęd na 4 kola daje fenomenalna przyczepność, a jako ze skrzynka rozdziału napędu jest na łańcuchu i przekładni planetarnej, jest zupełnie bezobsługowa.
Automatyczna skrzynia biegów zmienia biegi szybko i płynnie. Nic nie odejmuje z dynamiki i jest idealna do życia w dużym mieście.
W samochodzie wygłuszyłem drzwi i zamontowałem komplet głośników renomowanej, niemieckiej firmy Audio System: zestaw MX Evo. Zmieniarka CD w bagażniku jest odłączona i na jej miejsce jest podłączony moduł bluetooth automatycznie łączący się z telefonem po zapłonie. Najwyższa jakość dźwięku. Przyciski na kierownicy sterują muzyka, a nad szyba jest mikrofon do rozmów przez telefon.
Wnętrze jest zadbane i ładnie pachnie, ale oczywiście widać juz ślady normalnego używania związane z przebiegiem.
Lakierniczo samochód ma wiele drobnych defektów, które widać na zdjęciach, ale nadal prezentuje się ładnie.
Auto jest w bardzo dobrym stanie blacharskim i nie ma żadnych dziur.
Poniżej lista ważniejszych napraw:
Olej wyłącznie Millers 5w40 zmieniany co 10 000 km z filtrem Knecht.
-Całkowita regeneracja ręcznego i linek,
-Wymiana chłodnicy skrzyni biegów (wydłuża jej życie chroniąc przed przegrzewaniem),
-Wymiana uszczelki miski olejowej i podstawy filtra oleju,
-Pompa wody INA, zbiornik wyrównawczy Behr, termostat, węże chłodnicze, sprzęgło wiskotyczne Behr,
-Plastikowe przewody chłodnicze przy bloku,
-Poduszki silnika Lemforder,
-Wszystkie tarcze Bosch, klocki, wymiana przednich zacisków, wymiana przewodów hamulcowych stalowych,
-Wymiana wszystkich świec i cewek NGK,
-Wymiana przednich wahaczy Lemforder i amortyzatorów Bilstein,
-Pompa paliwa Pierburg, DISA Febi,
-Przepływomierz Continental/VDO
I wiele innych. W sumie na naprawy wydałem 21 330zł, co jest dowodem na to, jak dbałem o ten samochód.
Obecnie jestem za granicą i proszę o kontakt wyłącznie przez WhatsApp pod wskazanym numerem.
Oględziny możliwe we Wrocławiu.
Auto ma świeże opony letnie Nokian i jeszcze dobre zimowe.