1 / 18
Najważniejsze
Przebieg
301 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 995 cm3
Moc
218 KM
Opis
Sprzedaje moje prywatne auto BMW F11 2.0d xDrive 218km 300tkm 2013 r. M-Pakiet
Jestem 3 właścicielem, 2 w kraju i nabyłem pojazd w Marcu 2022. Auto jest zadbane i wszystko jest/było robione na bieżąco. Auto jest w codziennym użytku i nigdy nie sprawiało żadnych problemów i pewnie sprawiać nie będzie o ile ktoś będzie dalej o nie dbał i serwisował u fachowców którzy się znają na tej marce.
Jak widać poniżej, najważniejsze/największe serwisy auto ma za sobą. Wszystkie ważne/newralgiczne elementy były robione na oryginalnych częściach, tak aby nie było niemiłych niespodzianek.
Szanując swój jak i innych czas postarałem się ująć wszelkie niedogodności kosmetyczne na zdjęciach (lekkie zarysowania w niektórych miejscach) i zaznaczam, że nie mam absolutnie nic do ukrycia.
Wymiana oleju w skrzyni biegów oraz reduktora xdrive - 190tkm
Zawieszenie - przód wahacze przy 190tkm
Czyszczenie kolektora - przy 190tkm
Dolot od turbo do filtra przy 190tkm
Olej co max. 10tkm - Ravenol VMP 5W30
Wymiana uszczelki pokrywy zaworów - 230tkm
Pierścienie uszczelniające przewodu powietrza doładowującego - kolektor ssący-IC - 230tkm
Nowa podstawa filtra oleju - 230tkm
Nowe amortyzatory tył Sachs - 230tkm
Nowe tarcze OEM BMW przód/tył + klocki OEM BMW - 230tkm
Uszczelka tylnego dyferencjału - dyferencjał/wał napędowy - 230tkm
Złącze elastyczne wału napędowego - tył - 230tkm
Nowe poduszki silnika Lamfoerder - 230tkm
Uszczelnienie wycieku spływu oleju z dużej turbiny - 230tkm
Simmering wału - tył - 230tkm
Przy 185tkm (zanim nabyłem auto) była przeprowadzana wymiana silnika ale ze względu na użycie chińskich zamienników przy 234tkm musiałem się ponownie za to wziąć w związku z czym silnik został wyciągnięty, kompletnie rozebrany, posprawdzany, wyczyszczony i wjechały następujące rzeczy:
Chłodniczka olejowa
Wał OE BMW
Panewki OE + korby
Rozrząd OE kpl.
Tłoki std OE x4
Pompa wody z metalowym wirnikiem Febi
Sprawdzony i wymieniony układ wtryskowy z odczytami (wtryski teraz mają 178tkm)
Czyszczenie kolektora ssącego + nowe klapki
Nowy olej w skrzyni rozdzielczej przód OE
4x Korbowody OE
Po całej akcji już leci olej Mannol 5w40 oczywiście co 10tkm
Silnik był robiony przez silnikowca Marcina Napore z polecenia Braci Fąfara (dość znane postacie w świecie BMW) i od Października 2022 auto jest już tylko tam serwisowane.
07.12.2022 BMW pojechało na akcję serwisową związaną z chłodniczka EGR do Inchcape Wrocław. Została zamontowana najnowsza wersja chłodniczki co już powinno ostatecznie rozwiązać problem z tym związany. W razie dalszych problemów auto się łapie na kolejna akcje serwisowa.
04.10.2023 przy 260tkm (z tej akcji mam filmiki)
- Nowe koło pasowe Continental z kompletem części (pasek, rolki)
- Nowe przelewy
- Wymiana oleju w VTG (oryg BMW)
15.11.2023 przy 267tkm (tutaj też mam częściowo filmiki i zdjęcia)
- Wymiana oleju w skrzyni biegów (olej oryg BMW, miska ZF)
- Czerwiec 2024 przy 277tkm wymiana samych klocków przód/tył
- Marzec 2025 został zamontowany nowy układ wydechowy i została zamontowana dokładka polskiej produkcji z włókna szklanego, zrobione z podwójnej warstwy i wykończone w czarnym połysku. Dokładka przedniego zderzaka została już oczywiście poturbowana przez żonę więc została ściągnięta i trzeba będzie ją lekko podreparować i pomalować (chętnie wyślę zdjęcia dla zainteresowanych).
- OC i przegląd techniczny do czerwca 2026
Ważna informacja odnośnie przebiegu: W raportach samochodowych jak i w raporcie ASO jest rozbieżność/nieścisłość rzędu ~40tkm która wynika z błędu podczas instalacji nowego sterownika silnika po jego wymianie. Przy wymianie zostały błędnie zainstalowane dane “nowego” silnika które nadpisały przebieg auta 233tkm na 190tkm.
Pozostałe informacje:
- Felgi 18” M-Pak z kompletem nowych opon zimowych. Opony zimowe kupione na początku zimy 2023. Felgi są świeżo po renowacji i malowaniu proszkowym na czarny mat (nie były nigdy naprawiane). 4x takie same rozmiary z podkładką z tyłu
- W tej chwili auto stoi na 19" felgach MOMO Spider. Przód 245/45/19 Tył 275/40/19 (powodem takiego wyboru jest najmniejsza możliwa różnica obwodu).
- Dodaje nowe, nierozpakowane sprężyny Eibach obniżające przód o 3cm
- Aktywny tempomat
- Skrzynia automatyczna 8 biegowa
- HeadUp display
- Ostrzeżenie przed kolizją
- Radio z Apple CarPlay / Android Auto i ekranem dotykowym (iDrive też oczywiście działa z tym zestawem)
- Elektryczny hak ori BMW
- Elektryczna klapa bagażnika
- Otwierana szyba bagażnika
- Oświetlane klamki do drzwi
- Belki dachowe pod box/bagażnik Turtle
- Auto bezwypadkowe. Jedyny incydent o którym warto wspomnieć to przetarcie boku od strony kierowcy przez dostawczaka. Drzwi przód/tył były wymieniane jeszcze w ASO.
Auto można sobie sprawdzić na dowolnej stacji kontroli pojazdów lub warsztacie.
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam do kontaktu
19 lipca 2025 22:11
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 5
Wersja
525d xDrive
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2013
Generacja
F10/F11 (2009-2017)
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
13/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
Wyświetlacz typu Head-Up
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Sebastian Gierok
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie