BMW Seria 5 520i - 1
BMW Seria 5 520i - 2
BMW Seria 5 520i - 3
BMW Seria 5 520i - 4
BMW Seria 5 520i - 5
BMW Seria 5 520i - 6
BMW Seria 5 520i - 7
BMW Seria 5 520i - 8
BMW Seria 5 520i - 9
BMW Seria 5 520i - 10
BMW Seria 5 520i - 11
BMW Seria 5 520i - 12
BMW Seria 5 520i - 13
BMW Seria 5 520i - 14
BMW Seria 5 520i - 15
BMW Seria 5 520i - 16
BMW Seria 5 520i - 17
BMW Seria 5 520i - 18
BMW Seria 5 520i - 19
BMW Seria 5 520i - 20
BMW Seria 5 520i - 21
BMW Seria 5 520i - 22
BMW Seria 5 520i - 23
BMW Seria 5 520i - 24
BMW Seria 5 520i - 25
BMW Seria 5 520i - 26
BMW Seria 5 520i - 27

1 / 28

BMW Seria 5 520i - 1
BMW Seria 5 520i - 2
BMW Seria 5 520i - 3
BMW Seria 5 520i - 4
BMW Seria 5 520i - 5
BMW Seria 5 520i - 6
BMW Seria 5 520i - 7
BMW Seria 5 520i - 8
BMW Seria 5 520i - 9
BMW Seria 5 520i - 10
BMW Seria 5 520i - 11
BMW Seria 5 520i - 12
BMW Seria 5 520i - 13
BMW Seria 5 520i - 14
BMW Seria 5 520i - 15
BMW Seria 5 520i - 16
BMW Seria 5 520i - 17
BMW Seria 5 520i - 18
BMW Seria 5 520i - 19
BMW Seria 5 520i - 20
BMW Seria 5 520i - 21
BMW Seria 5 520i - 22
BMW Seria 5 520i - 23
BMW Seria 5 520i - 24
BMW Seria 5 520i - 25
BMW Seria 5 520i - 26
BMW Seria 5 520i - 27

Najważniejsze

Przebieg

256 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

170 KM

Opis

Przedmiotem sprzedaży jest BMW serii 5, kultowa już e60/e61 z dość ekonomicznym i elastycznym dwulitrowym silnikiem i sześciobiegową skrzynią biegów.


Polski salon, jestem trzecim właścicielem.

Auto na bieżąco naprawiane cześciami OE, albo zamiennikami najwyższej jakości i BARDZO sumiennie eksploatowane (olej wymieniany maksymalnie co 10tys. a zdążało się częściej, to samo filtry. Kupiłem ją od dobrego kolegi i znam niemal całą historię tego samochodu, dlatego gwarantuje autentyczność historii oraz przebiegu.

W samochodzie przez cały czas eksploatacji, zostało wymienionych kilka podzespołów, między innymi w bodajże 2020, czy 2021 roku cały komplet wtryskiwaczy na oryginalne oraz cewek zapłonowych. Około 3 lata temu wymieniany był cały rozrząd.

Około rok temu zamontowano nowy komplet hamulców i znaczną częśc elementów zawieszenia.

Wymieniono przewody "prądowe", hamulcowe, moduł ECM, a niedawno całkowicie zregenrowano alternator i wymieniono chłodnicę od klimatyzacji, która nadgryziona zębem czasu nie była szczelna. Około miesiac temu calkowicie zregenerowano reflektory, łącznie z wymianą xenonów, które mimo swojej sprawności, miały już swoje lata (kompleksowa usługa). Stare dorzucam w razie "W".

Poprzedni właściciel wymienił przednią szybę i ten zapis będzie miał miejsce w historii. Ponad to występowanie każdego niepokojącego zjawiska było od razu konsultowane z mechanikami i naprawiane/wymieniane itd.

Na kilka z tych rzeczy pewnie jeszcze znalazłbym faktury, jednak nie zbierałem wszystkich.


Auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym, praktycznie na dzień dzisiejszy pozbawione możliwości wystąpienia kapryśnych usterek. Zarówno ja jak i kolega (z tego co wiem pierwszy właściciel tak samo) tankowali/tankuję tylko benzynę 98.

Oleje to 5W30 od Valvoline albo Motul.

Styl jazdy raczej "dostojny/spokojny", to znaczy, że nigdy nie szalałem, wbrew powszechnemu przekonaniu o właścicielach tej marki i gwarantuje, że z tego samego założenia wychodził poprzedni właściciel.


Widoczne są ślady powstałe podczas użytkowania, co jest normalnym zjawiskiem przy takim wieku i przebiegu, kilka odprysków i rysek, ale autokoretka lakieru rozwiąże sprawę większości mikrorys. Wszystko widoczne na zdjęciach. Wgniotek od strony pasażera na zdjęciu wygląda groźniej niż w rzeczywistości, ale jest do "wyjęcia".

Ogólnie są to "pierdoły", które są jak najbardziej do wyeliminowania ;)


Do sprzedaży auta dorzucam komplet letnich opon, które kupiłem jako nówki w 2020r. z felgami od e39 (obecnie stoi na zimówkach bodajże dwuletnich), bardzo dobrej jakości pokrowiec szyty pod model e60, którego... w sumie użyłem tylko raz oraz wzmacniacz z subwooferem, który robi mega dobrą robotę w jakości odsłuchu muzyki :)


Autko sprzedaje głównie z powodów braku czasu na poświęcenie mu należytej uwagi oraz od dłuższego czasu pokonywania nim nieznacznej ilości kilometrów, ponieważ nie jest to mój jedyny samochód. Wierzę, że komuś innemu może jeszcze długo posłużyć i dać dużo radości, u mnie w większości czasu będzie stało na parkingu - nie ma to sensu.


W razie pytań proszę dzwonić, bądź porozmawiamy podczas oględzin.


CENA DO MAŁEJ NEGOCJACJI


 

21 lipca 2025 21:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

520i

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

E60/E61 (2003-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store