BMW Seria 5 520d Touring - 2
BMW Seria 5 520d Touring - 3
BMW Seria 5 520d Touring - 4
BMW Seria 5 520d Touring - 5
BMW Seria 5 520d Touring - 6
BMW Seria 5 520d Touring - 7
BMW Seria 5 520d Touring - 8
BMW Seria 5 520d Touring - 9
BMW Seria 5 520d Touring - 10
BMW Seria 5 520d Touring - 11
BMW Seria 5 520d Touring - 12
BMW Seria 5 520d Touring - 13
BMW Seria 5 520d Touring - 14
BMW Seria 5 520d Touring - 15
BMW Seria 5 520d Touring - 16
BMW Seria 5 520d Touring - 17
BMW Seria 5 520d Touring - 18
BMW Seria 5 520d Touring - 19
BMW Seria 5 520d Touring - 20
BMW Seria 5 520d Touring - 21
BMW Seria 5 520d Touring - 22
BMW Seria 5 520d Touring - 23
BMW Seria 5 520d Touring - 24
BMW Seria 5 520d Touring - 25
BMW Seria 5 520d Touring - 26
BMW Seria 5 520d Touring - 27
BMW Seria 5 520d Touring - 28
BMW Seria 5 520d Touring - 29
BMW Seria 5 520d Touring - 30
BMW Seria 5 520d Touring - 31
BMW Seria 5 520d Touring - 32
BMW Seria 5 520d Touring - 33
BMW Seria 5 520d Touring - 34
BMW Seria 5 520d Touring - 35
BMW Seria 5 520d Touring - 36
BMW Seria 5 520d Touring - 37
BMW Seria 5 520d Touring - 38
BMW Seria 5 520d Touring - 39

1 / 40

video
BMW Seria 5 520d Touring - 2
BMW Seria 5 520d Touring - 3
BMW Seria 5 520d Touring - 4
BMW Seria 5 520d Touring - 5
BMW Seria 5 520d Touring - 6
BMW Seria 5 520d Touring - 7
BMW Seria 5 520d Touring - 8
BMW Seria 5 520d Touring - 9
BMW Seria 5 520d Touring - 10
BMW Seria 5 520d Touring - 11
BMW Seria 5 520d Touring - 12
BMW Seria 5 520d Touring - 13
BMW Seria 5 520d Touring - 14
BMW Seria 5 520d Touring - 15
BMW Seria 5 520d Touring - 16
BMW Seria 5 520d Touring - 17
BMW Seria 5 520d Touring - 18
BMW Seria 5 520d Touring - 19
BMW Seria 5 520d Touring - 20
BMW Seria 5 520d Touring - 21
BMW Seria 5 520d Touring - 22
BMW Seria 5 520d Touring - 23
BMW Seria 5 520d Touring - 24
BMW Seria 5 520d Touring - 25
BMW Seria 5 520d Touring - 26
BMW Seria 5 520d Touring - 27
BMW Seria 5 520d Touring - 28
BMW Seria 5 520d Touring - 29
BMW Seria 5 520d Touring - 30
BMW Seria 5 520d Touring - 31
BMW Seria 5 520d Touring - 32
BMW Seria 5 520d Touring - 33
BMW Seria 5 520d Touring - 34
BMW Seria 5 520d Touring - 35
BMW Seria 5 520d Touring - 36
BMW Seria 5 520d Touring - 37
BMW Seria 5 520d Touring - 38
BMW Seria 5 520d Touring - 39

Najważniejsze

Przebieg

337 350 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

184 KM

Opis

Na sprzedaż BMW F11 520d z dwulitrowym silnikiem diesla o oznaczeniu N47D20. W moim posiadaniu już prawie 4 lata, od 2021 roku. Przez ten czas pokonałem ponad 30 tysięcy kilometrów, a samochód nigdy mnie nie zawiódł i zawsze dowiózł do celu.


Na początku krótka historia samochodu. Auto zostało wyprodukowane pod koniec 2012 roku na rynek holenderski i tam też zakupione w formie leasingu prywatnego (zarejestrowane po raz pierwszy już w styczniu 2013). Następnie, w sierpniu 2015 roku, zostało sprzedane i wyeksportowane do Polski, gdzie było wystawione na sprzedaż w okolicach Gniezna. Tam też zakupił je poprzedni właściciel, który pracował na co dzień w Niemczech, stąd też w 2018 roku przerejestrował je na Niemieckie tablice. W sierpniu 2021 roku kupiłem je ja i sprowadziłem ponownie do Polski. Posiadam raporty AutoDNA (zwyczajny oraz dla pojazdów z Holandii) sprzed zakupu oraz raport BimmerCheck, który zawiera historię serwisową samochodu, która potwierdza autentyczność przebiegu. Mam też zdjęcia z poprzednich ofert sprzedaży – wszystko chętnie udostępnię zainteresowanemu.


Zaraz po zakupie zrobiłem bardzo duży serwis startowy, żeby mieć pewność, że auto mnie nie zawiedzie. Stąd też, między innymi, zrobiony został (po raz drugi w historii auta) rozrząd, wymienione klapki w kolektorze, a sam kolektor dolotowy został wyczyszczony. Do tego wymieniłem pompę oleju na nową OEM BMW, turbo zostało poddane regeneracji, a w skrzyni biegów został wymieniony olej metodą dynamiczną. Wszystko zrobione na częściach OE BMW. Całość kosztowała ponad 15 tysięcy złotych.


Samochód użytkuję cały czas, od ostatniego roku tylko niemalże tylko i wyłącznie w trasie, wcześniej mieszanie z trybem miejskim (średnio w stosunku 30% miasto – 70% trasa). Spalanie przy prędkościach autostradowych to średnio 6 l/100 km. Zasięg pełnego baku w trasie to nawet ponad 1000 km. Dzięki fotelom komfortowym bez problemu można pokonać „na strzała” kilkaset kilometrów i nie wysiąść zmęczonym.


Auto technicznie jest bardzo zadbane, służy cały czas bez najmniejszego problemu. Olej i filtry wymieniane co rok (średnio 8-9 tyś. km) na Liqui Moly. Cała ekologia jest na miejscu, DPF wypala się co 600-700 km w trasie. Jedyne „usterki” jakie są, to w fotelu kierowcy nie grzeje siedzisko (boki i plecy już tak), gdzieś minimalnie ubywa płyn chłodniczy (ale ubytek jest tak mikro, że serwis nie jest w stanie zdiagnozować źródła, a ja raz na kilka tysięcy kilometrów po prostu uzupełniam od minimum do maksimum na miarce) oraz gdy jest ciepło, szczególnie po dłuższej jeździe, „wyje” kolumna kierownicy ocierająca o gumę w przegrodzie (podobno wystarczy to nasmarować silikonem, ale nie mam akurat takiego w spray’u, żeby to zrobić). Oczywiście, jak na złość, ostatnio zepsuł się też spryskiwacz przedniej szyby – auto jest już umówione do mechanika, ale jeśli ktoś będzie chciał obejrzeć i kupić i naprawić to na własną rękę, zanim to zostanie zrobione, to oczywiście uwzględnię to w cenie. Wszystkie serwisy mam udokumentowane i niemalże na wszystko mam paragony i faktury.


Samochód jest cały w oryginalnym lakierze, jednak posiada pewne niedoskonałości, które starałem się pokazać na nagraniu i zdjęciach. Nie ma żadnych oznak korozji. Jest to Havana Metallic, który pięknie się prezentuje w świetle słonecznym (jest to takie połączenie srebrnego z brązowym). Lakier był zabezpieczany woskiem Soft99 (ostatnio przed zimą). Wnętrze jest zadbane, choć np. po kierownicy widać już przebieg (skóra nie jest przetarta, ale lakier z niej już schodzi). Rączki drzwi, które są bolączką tego modelu, zostały ostatnio przeze mnie wymienione na nowe (posiadam też stare, mogę pokazać). Mam też nowy podłokietnik drzwi kierowcy, którego nie zdążyłem wymienić, ale dorzucam w cenie. Skóra była regularnie czyszczona i konserwowana środkami od Gliptone, dlatego nigdzie nie ma żadnych pęknięć itp. rzeczy. Nie „picuję” auta pod sprzedaż, po prostu wymieniałem to, co mnie irytowało.


Ciekawsze elementy wyposażenia:

- fotele Komfortsitze z pompowanymi lędźwiami, boczkami oraz pamięcią ustawień

- system iDrive NBT („poliftowy”) z ekranem nawigacji Professional (aktualne mapy, z teoretycznie dożywotnim kodem FSC)

- elektrycznie regulowana kierownica w wersji sportowej

- zegary pół LCD (opcja 6WA)

- podświetlenie ambientowe wnętrza

- elektryczna klapa oraz elektrycznie wysuwany hak

- roletki w tylnych szybach

- fotochromatyczne lusterko wewnętrzne oraz boczne

- fabryczny autoalarm


Istotniejsze serwisy:

- serwis startowy (opisany powyżej) [08.10.2021 – 307 992 km]

- tarcze Zimmermann i klocki hamulcowe Brembo przód i tył [24.04.2022 – 312 059 km]

- koło pasowe OE BMW[01.10.2022 – 316 862 km]

- akcja serwisowa: wymiana zaworu i chłodniczki EGR [04.01.2023 – ~318 164 km]

- czujnik ciśnienia spalin OE BMW [26.10.2023 – 325 049 km]

- tarcze i klocki hamulcowe przód OE BMW [25.10.2024 – 332 563 km]

- poduszki silnika Lemforder [25.10.2024 – 332 563 km]


Auto sprzedaję na widocznych na zdjęciach felgach 19” Styling 235 z serii 7 lub 5GT z oponami Hankook Ventus S1 Evo3 (produkcja 2023, zakupione jako nowe 12.03.2024). Do auta, w cenie, dołączam jeszcze drugi komplet felg 17” - Styling 236 - z oponami zimowymi Dunlop Winter Sport 5 (bodajże rocznik 2019, ale mają jeszcze sporo bieżnika), komplet gumowych chodniczków firmy Petex dedykowanych do F11, oryginalne koło dojazdowe BMW (zakupione nowe w ASO, nie użyte ani razu) oraz jakieś zapasowe części, których nie zdążyłem jeszcze wymienić (m.in. jedna guma lewarka, podłokietnik drzwi kierowcy, osłonki szyn foteli). Oprócz tego do auta są dwa komplety kluczyków oraz cała moja zebrana dokumentacja.


Przegląd techniczny do: 30.07.2025

Ubezpieczenie do: 16.08.2025


Opisałbym znacznie więcej, ale ogranicza mnie limit znaków, więc zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Jeśli nie odbieram, proszę o SMS’a, postaram się oddzwonić w wolnym czasie. Samochód do obejrzenia w Częstochowie, a cena do rozsądnej negocjacji. Nie interesują mnie zamiany.

 

7 maja 2025 23:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

520d Touring

Kolor

Brązowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2012

Generacja

F10/F11 (2009-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

45000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store