Witam, mam na sprzedaż BMW z 2006r. W 2023 kupiłem je osobiście w Holandii. Auto służyło mi do zjazdów do Polski kilka razy w roku. Od razu po zakupie zakupiłem nowy akumulator (dedykowany AGM), zregenerowałem sprężarkę klimatyzacji oraz kupiłem nowe opony na tył.
Auto jest zdrowe pod kątem blacharskim, zarówno podwozie jak i nadwozie.
Skrzynia automatyczna działa bardzo dobrze, nie szarpie, zmienia biegi kiedy trzeba. Silnik ma moc, odpala na dotyk.
Do przebiegu 408 937km (27.09.2022) auto było serwisowane w ASO BMW MINI Oldenzaal. W Maju 2023 auto miało ostatni przegląd (APK) w Holandii z wynikiem pozytywnym.
Na przełomie Lipca/Sierpnia auto zaczęło gwizdać podczas jazdy i dziwnie pukać, więc w ruch poszły wszystkie wtryskiwacze, przy okazji turbosprężarka do regeneracji, uszczelka pod kolektorem wydechowym (popularny problem w tych silnikach), otworzenie pokrywy zaworów oraz sprawdzenie panewek od spodu silnika (korbowodowych).
Wtryskiwacze okazały się w normie (wszystkie oryginalne po przebiegu ponad 400kkm), więc dostały tylko czyszczenie gniazd i nowe podkładki.
Od tej pory przejechałem już z 5 000km i w oleju ani we filtrze nie znalazłem żadnych opiłków (sprawdzane regularnie) a mimo to auto wciąż wydaje dźwięk pukania, który można usłyszeć na załączonym filmie.
Na wszystkie wymiany i regeneracje mam faktury, w tym sprawdzanie wtryskiwaczy. Na turbosprężarkę jest rok gwarancji (do 13.08.2025).
Dwa kluczyki, zawieszenie pneumatyczne z tyłu, dociąganie klapy bagażnika.
Przegląd ważny do 30.12.2025, OC do 12.07.2025
Nagranie pracującego silnika: https://youtube.com/shorts/XyQE3CGkGQ8?feature=share