Sprzedam moje prywatne E60 535d - 2006r przedlift żeliwo. Cały projekt opiewał na zrobienie wszystkiego na częściach z przedlifta, więc jest to nietypowy projekt.
Samochód posiadam od około 5 lat. Przez ten czas przeszedł szereg modyfikacji. Auto ma na zegarze około 360 tyś nalotu, lecz około 40-50 tyś temu przeszedł gruntowny remont silnika.
Silnik przygotowany od zera. Szlif dołu zebrany na nowo w profesjonalnym zakładzie w Starej Iwicznej. Głowica zebrana przygotowana jak nowa. Skręcona na szpilki 15” od Mercedesa Actrossa. Nowe panewki, pierścienie uszczelki na same części i remont wsadzone około 20 tyś zł.(Nie licząc kosztów modyfikacji) Silnik dotarty odpowiednio. Olej wymieniany co 8 tyś Millers 5W50.
Auto przygotowane mechanicznie na 500+.
Obecnie 470hp/850nm. Na więcej nie pozwoliła pompa r90.
Modyfikacje:
*Silnik skręcony na szpilkach 15” od Mercedesa Actrossa ( nie ma szans na podniesienie głowicy) generalny remont na nowych panewkach, pierścieniach oraz innych podzespołach.
*Intercoller BMW Premium&Performance Parts wydajny na ponad 500hp
*Downpipe 4”
*Wydech przelot 3” po całości z regulowanym mechanicznie wydechem końcowym
*2 turbiny hybrydowe (przedlift) robione na zamówienie w Profi Turbo Wrocław
*Twarde sprężyny zaworowe 24 sztuki LUK BMW
*Wtryski 219 LUK BMW
*Soft skrzyni XHP3
*Oraz wiele innych..
E60 ma potencjał do dalszych modyfikacji bez problemu na tych gratach osiągnie 500+ przy zastosowaniu pompy r110 lub duala.
Strojenie wykonane w Toma Racing.
Na bieżąco robione wszystko co wymagało jakiejkolwiek ingerencji. Ostatnio faktura na 9 tyś zrobiony cały zawias z tyłu.
Felgi styling 128 19 cali z nowymi oponami Yokohama 285/30+255/35. Zimowe w tym samym rozmiarze.
Pełny M-pakiet z Vinu. Wyposażona na maks jak na ten rok.
Proszę nie pisać i nie dzwonić z pytaniami typu jak to chodzi. Odpowiem na wszystko poważnie zainteresowanej osobie.