Witam. Sprzedam moje BMW E60 545i z września 2004r. Prawdopodobnie to jedno z nielicznych tak zadbanych technicznie i w takim stanie E60 w Polsce utrzymane w oryginalnym stanie z prawdziwym przebiegiem 185tyś km potwierdzony w ASO i wszystkich sterownikach gdzie zapisuje się przebieg. Ja auto kupiłem od kolegi pasjonata jako inwestycję lepszą niż każda lokata bankowa i rzeczywiście auto z roku na rok tylko drożeje. Po przyjeździe do Polski od razu przeszło pakiet startowy w nieautoryzowanym serwisie BMW i zostały usunięte wszystkie punkty do poprawki dla tego modelu i silnika m.in: kompleksowe uszczelnienie silnika koszt ponad 7tyś zł, profilaktyczna wymiana ślizgów rozrządu, profilaktyczna wymiana termostatu i płynu chłodniczego oryginał, profilaktyczna wymiana świec na irydowe. Cały czas idealnie utrzymywany stan techniczny. W ostatnim roku nowe zawieszenie tył i przód wszystko Lemforder, tarcze oryginał (znawcy E60 wiedzą dlaczego tylko oryginały). Nowy akumulator oczywiście wpisany w auto i od razu profilaktycznie regulator napięcia (znawcy E60 znają temat dlaczego tak trzeba). Wymiana z płukaniem oleju w skrzyni biegów wraz z rewizją i wymianą gumek tzw grzybków oraz uszczelnień. O rzeczach oczywistych jak olej silnikowy i w dyfrze wiadomo - ja stosuję zawsze Millers. I wiele innych spisanych w zeszycie obsługi.
Wyposażenie rozkodowane i zgodne z VIN jest tak długie, że więcej jest w pliku pdf a z ciekawszych : DynamicDrive, aktywny tempomat, Xenony skrętne, fotele komforty z pamięciami i oczywiście podgrzewane, webasto postojowe z pilotem i czasowo ustawiane i cała masa na którą brak tu miejsca aby rozpisywać.
Całość oczywiście sprawna jak klimatyzacja która jest po ozonowaniu czy roleta tył.
Nie działa aktywny tempomat ponieważ soczewka oberwała gorącym asfaltem i taki melduje zapis w systemie. Albo soczewka do wymiany albo pozostawienie nie używanej albo przekodowanie z aktywnego na normalny tempomat. Ja tym autem jeździłem rocznie max1-3tyś km i tempomatu nie używałem. Jest także mały odprysk na szybie zabezpieczony profesjonalnie – nie przeszkadza, nie wymieniałem aby po pierwsze uniknąć zarzutów oraz nie dać uszkodzić oryginalnych uszczelnień i konserwacji pod szybą.
Felgi ori po profesjonalnej renowacji ze zmianą koloru na ton ciemniejszy + piano. Powód zakupu takiego egzemplarza to chęć posiadania dużego V8 a zarazem lokata kapitału. Powód sprzedaży/zamiany to chęć zmiany czyli wolnienie miejsca w garażu. Nie mam 20 ani 30 ani 40lat a E60 nie służyło do upalania pod remizą. Stać mnie na serwisowanie na najlepszych częściach bez drutowania. Bardzo proszę o świadomość unikatowości egzemplarza, jego stanu i tym samym uszanowanie czasu. Zapraszam ze wszystkimi zaprzyjaźnionymi mechanikami i lakiernikami, zapraszam osoby zdecydowane na zakup ostatniej porządnej motoryzacji z konkretną ilością mocy, prawdziwym dźwiękiem, prawdziwym drewnem i skórami...kiedyś to było. Jestem otwarty na wszystkie mądre pytania i udostępniam kilogramy dokumentacji do tego auta w tym fotograficznej. Fra VAT sprzedaży ponieważ auto jest wciągnięte w firmę co zwalnia kupującego z podatku PCC. Rozsądna negocjacja możliwa, choć nie mam presji na szybką sprzedaż.
Zapraszam.