BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17
BMW Seria 5 - 18
BMW Seria 5 - 19
BMW Seria 5 - 20
BMW Seria 5 - 21
BMW Seria 5 - 22
BMW Seria 5 - 23
BMW Seria 5 - 24
BMW Seria 5 - 25
BMW Seria 5 - 26
BMW Seria 5 - 27
BMW Seria 5 - 28
BMW Seria 5 - 29

1 / 30

BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17
BMW Seria 5 - 18
BMW Seria 5 - 19
BMW Seria 5 - 20
BMW Seria 5 - 21
BMW Seria 5 - 22
BMW Seria 5 - 23
BMW Seria 5 - 24
BMW Seria 5 - 25
BMW Seria 5 - 26
BMW Seria 5 - 27
BMW Seria 5 - 28
BMW Seria 5 - 29

Najważniejsze

Przebieg

417 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

4 398 cm3

Moc

286 KM

Opis

Ogłoszenie w jednym zdaniu:


Auto kupiłem za 25k, w dwa miesiące włożyłem drugie tyle, żebym mógł temu autu zaufać na co dzień i sprzedaję za ~30k - zawsze miałem łeb do interesów.


W tym momencie auto jeździ, jakby miało 2, a nie 28 lat. Jest bardzo zwarte, nic nie stuka i zarówno w trasie, jak i w zakrętach spisuje się wzorowo. Silnik ma pełną moc, nie grzeje się, chodzi równo. Skrzynia działa płynnie, nie szarpie.


BMW E39 540i Touring


Garść najważniejszych informacji:


4.4 V8 -przedliftowy m62b44 (bez vanosów, znacznie ułatwia utrzymanie) - wszystko zgodne z VIN

LPG

417 tys. przebiegu

OC do 27.07.2025 r.

Świeży przegląd - do 12.03.2026 r.


Auto kupiłem w lutym 2025 r. po długich poszukiwaniach odpowiedniego egzemplarza.

Zdecydowałem się na ten, gdyż jest w praktycznie maksymalnej specyfikacji wyposażenia, w idealnej kolorystyce i świetnym stanie wnętrza, po udokumentowanym remoncie silnika (2021 r.), świeżym łańcuchu rozrządu i napinaczach (listopad 2024), a także blacharce i lakierowaniu w całości na nowo (piękny, głęboki metalik wpadający w szarość w słońcu). Jedyne nie odmalowane elementy to zderzaki, które także i w moich planach miały być zastąpione m-pakietowymi. Auto ma wymienione progi i brak rdzy w typowych dla E39 elementach (nadkola, tylna klapa, progi, podłoga, końcówki drzwi itp.).


Zrealizowane przeze mnie prace przy aucie od zakupu w lutym 2025:


03.2025 r. - Auto przeszło generalny serwis zawieszenia, układu hamulcowego i kierowniczego za 15 tys. zł w renomowanym warsztacie specjalizującym się tylko w BMW, m. in:

- komplet tarcz i klocków z czujnikami,

- regeneracja wszystkich zacisków z zestawami naprawczymi,

- przewody hamulcowe,

- naprawa ręcznego,

- wszystkie zużyte wahacze - proste z przodu i górne z tyłu,

- wszystkie zużyte tuleje zawieszenia i śruby regulacyjne,

- łączniki stabilizatorów,

- drążek kierowniczy i wsporniki drążka,

- wszystkie rolki osprzętu i paski,

- uszczelnienie silnika (1800 zł)

- regeneracja sprężarki nivo wraz z zaworami (1100 zł),

- wymiana obu czujników poziomu paliwa,

- diagnostyka, zbieżność, ustawienie nivo,

- generalny serwis gazu: wymiana wszystkich przewodów, przeniesienie wlewu do klapki paliwowej, "posprzątanie" gazu pod maską (1600 zł), strojenie - auto jeździ na gazie jak na benzynie,

- serwis olejowy ze wszystkimi filtrami,


04.2025 - Uszczerbił się zawór. Remont głowicy wraz z wymianą wszystkich zaworów - zdjęcie w galerii (~5k PLN).


05.2025 - Z uwagi na brak nawet jednego oglądającego, postanowiłem dalej powoli realizować założenia wobec tego samochodu - auto przeszło modyfikację układu wydechowego w firmie Ulter. Standardowy zabieg w 540i - nowe katalizatory + muffler delete, czyli usunięcie tłumika końcowego. Modyfikacja wydobywa piękny basowy dźwięk V8, jednocześnie nie będąc uciążliwa w trasie. Nie da się tego opisać, trzeba to usłyszeć. :)


Oczywiście wszystkie faktury do wglądu dla zainteresowanych.


Z ciekawych elementów wyposażenia:

- shadowline,

-mpakiet wewnętrzny,

- nowe lampy - efekt plastrów miodu w światłach mijania oraz ledowe kwadraty jako światła długie. Ja zostawiłem - zawstydzają jakością świecenia większość współczesnych samochodów, ale można sobie wymienić na oryginalne i zarobić circa 3k zł,

- dwa komplety kół - zimowe 16" z nowymi Kormoranami z lutego tego roku i letnie stylingi 66 17" w dwóch szerokościach - 8 i 9 cali z zupełnie nowymi letnimi oponami (komplet kół letnich z oponami - ~5k zł)

- czujnik deszczu i zmierzchu - automatyczne światła i wycieraczki - retrofit,

- w pełni sprawne, zregenerowane nivo do korekty poziomu tylnego zawieszenia - można jechać w 5 osób z psem i bagażem, a auto stoi, jakby było puste,

- radio z apple carplay (dorzucam też oryginalne radio business oraz radio Xtrons wartości 3k zł, z interfejsem USB i licencją iBUS do minitorowania parametrów pojazdu i odblokowywania dodatkowych funkcji np. składanie lusterek,

- fabryczny wzmacniacz audio DSP,

- skórzane sporty z pełną elektryczną regulacją i pamięcią i grzaniem,

- tempomat,

- mpakietowe serducho z multifunkcją i elektryczną regulacją,

- automatyczna klimatyzacja (wszystko działa) z funkcją REST,

- szyberdach (sprawny),

- telefon ;).


Aktualnie do poprawy:

- mechanizm uchylania szyby klapy bagażnika nie działa + ostatnio urwała się śruba mocująca teleskop tylnej klapy i klapa opada.

- świeci się trakcja oraz powyżej 160 km/h ABS - pewnie któryś z czujników szwankuje,

- plastik na boku fotela kierowcy jest częściowo ułamany,

- nie ma lewej wewnętrznej klamki z tyłu.


Powód sprzedaży:

To mocna, wygodna i zwarta limuzyna z wspaniałym V8. Już takich nie robio. Wybitny samochód w trasie, ale od tras i wypadów mam busa. Dotychczas zawsze miałem lekkie i zwinne samochody RWD w manualu i to jednak to, czego oczekuję od daily - musiałem kupić to 540i, żeby się o tym przekonać.


Zapraszam na oględziny (zgadzam się oczywiście na wizytę w SKP) i jazdę testową. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.

 

20 maja 2025 9:42

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1997

Generacja

E39 (1996-2003)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28600

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store