Na sprzedaż wystawiam moje prywatne BMW E39 535iA z 1999 roku.
Auto posiada oryginalny, udokumentowany przebieg 121.000 km. Jest w stanie, który trudno dziś znaleźć nawet pośród najdroższych egzemplarzy – zachowany bezwypadkowo, w pełni zgodny z fabryczną specyfikacją (VIN: WBADN21090GR72441). Samochód od nowości serwisowany wyłącznie w autoryzowanych serwisach BMW. Olej zmieniany co roku, średnio co 5000 km. Zeszły rok to m.in. wymiana tarcz hamulcowych oraz nowe opony Vredestein, a także pełne uszczelnienie silnika wraz z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów.
Jestem czwartym właścicielem od nowości, a samochód odkupiłem od znajomego, który sprowadził go bezpośrednio z Niemiec.
Pierwszy właściciel (ur. 1938) użytkował auto przez 6 lat, następnie drugi (ur. 1955) przez 16 lat.
Wyposażenie:
- Pełne elektryczne, podgrzewane fotele
- Elektrycznie regulowana kolumna kierownicy
- Rozszerzony pakiet skórzany
- Telefon w podłokietniku
- Szyberdach
- Roleta tylnej szyby
- Rzadkie felgi fabryczne (oryginalne, na których opuścił fabrykę)
Dodatkowe informacje:
Wnętrze pachnie jak BMW z tamtych lat – w samochodzie nigdy nie palono, wszystkie elementy wyposażenia, schowki, klamki i uchwyty działają perfekcyjnie, bez typowych oznak zużycia – bez trzasków, luźnych elementów czy skrzypienia. Całe auto jest w pierwszym lakierze. Jedyną zmianą w stosunku do fabryki są reflektory – jeszcze w Niemczech zmieniono je na oryginalne, poliftowe lampy Hella, które moim zdaniem są poprostu ładniejsze od przedlifotwych, więc nie zdecydowałem się na ich wymianę.
To nie jest kolejna „ładna E39”, tylko zadbany egzemplarz z udokumentowaną historią i stanem, który ciężko dziś znaleźć.
Auto jest gotowe do jazdy bez żadnych inwestycji.