Witam Państwa w moim ogłoszeniu,
mam na sprzedaż krajowe poliftowe BMW F11 z fenomenalnym 3-litrowym, sześciocylindrowym dieslem i koszernym napędem na tylną oś. Egzemplarz jest zadbany i regularnie serwisowany, nie wymaga wkładu finansowego. Przebieg głównie autostradowy.
W pierwszym kwartale tego roku wymieniona została chłodniczka EGR w ASO BMW w ramach akcji serwisowej, oraz wymieniony został czujnik ciśnienia paliwa wraz z naprawą wiązki silnika. W związku z powyższym, główne bolączki tego modelu zostały usunięte.
Rozrząd na łańcuchu, nie daje o sobie znać. Mój mechanik twierdzi, że bezpiecznie będzie go profilaktycznie wymienić w okolicach 230 kkm lub przed podniesieniem mocy silnika.
Olej w skrzyni biegów został wymieniony rok temu. Skrzynia ZF 8HP jest szybka, pancerna i działa bez zarzutu.
Z najważniejszych elementów wyposażenia - fotele "komforty" z podgrzewaniem i wentylacją, otwierany dach panoramiczny, automatyczne światła i czujnik deszczu, system multimedialny oparty na Android, kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył. Auto stoi na 18 calowych felgach z oponami Goodyear 4-seasons o dosyć wysokim profilu.
Konfiguracja auta typowo pod bardzo komfortowe zjadanie kilometrów na trasie, z wysoką prędkością przelotową. Silnik oddycha pełną piersią powyżej 140 km/h, spalając przy tym często poniżej 10L (Przy 140 km/h - 7,5L, 4 pasażerów, pełen bagażnik). Jak to BMW, świetnie składa się w zakrętach, również za sprawą nieobciążonej napędem osi skrętnej - jazda po górskich drogach sprawia niesamowitą frajdę.
Auto użytkowałem dwa lata, zakupione zostało we wrocławskich autaniszowe.pl. Za mojej kadencji miało jedną drobną szkodę parkingową, skutkującą zarysowanym zderzakiem. Naprawiona została w ASO, wszelkie zdjęcia chętnie udostępnię do wglądu na życzenie.
Zachęcam do sprawdzenia auta na dowolnej stacji diagnostycznej, warsztacie lub ASO.
Potrzebuję większego auta, dlatego chętnie rozważę również zamianę (z moją dopłatą) za X5/ Grand Cherokee WK2/ Cayenne II/ Durango.