1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
265 100 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
4 000 cm3
Moc
306 KM
Opis
BMW e65 740i n62b40 V8 306KM styling 95 5szt.
Do sprzedania 740i z 2007r w kolorze Monacoblau i jasnym wnętrzu z czarnym sufitem.
Ważniejsze z wyposażenia:
• Soft Close
• Hydro klapa z pilota
• 3 x fotochrom
• Servotronic
• Dynamic Drive
• Nivo
• Logic 7
• Zmieniarka CD
• fotele i kanapa tył komfort z went i masażem
• 3 ramienna grzana kiera
• termiczne szyby
• czarny sufit
• styling 95 9x19" (Firemax 245/45/19 z 2023r) i 10x19" (Imperial 275/40/19 z 2021r) + zapas 9x19" Michelin z pierwszego montażu
• 2 x pilot do stacyjki
• Webasto + 2 x pilot
• historia serwisowa BMW do przebiegu 203tyś km w roku 2021r i pełne wyposażenie w postaci historii BMW w PDF.
Sprzedam jedno z moich spełnionych motoryzacyjnych marzeń. Po dwóch sztukach V8 w e39 przeszedł czas na długo wypatrywane (pod względem konfiguracji) e65. Po wielu różnych BMW serii 5 od e28 (2.4td, 2.0i 2.5i) przez E34 (2.0, 3.5i 3.8 M5 Touring), do e39 (2.8, 4.4) okazalo się, że E65 jest zwieńczeniem minionej epoki BMW, zwłaszcza w aksamitnym, cichym, dostojnym wydaniu V8.
Nie mam nic do diesla, bo jako drugie auto w domu mamy x3 w 3.0d, ale wychodzę z założenia, że jeśli 7, to najlepiej w V8. Odkąd posiadam 740 to każdy przejechany km powoduje, że ciężko z niej wychodzić.
Więc czemu sprzedaż?? Gdyby e65 występowało w Touringu, to napewno takie bym miał. Prowadząc wycieczkowy tryb życia z 2'ka chłopaków Touring jest po prostu funkcjonalniejszy. Można jeździć siódemką z "trumna", można zamontować hak i śmigać z rowerami... Wszystko można, ale mi nie pasuje taka funkcja 7. Serce mówi śmigaj 7, a rozsądek wróć do 5 i nie mecz się - niestety żadne rozwiązanie nie jest idealne.
Samochód prezentuje świetną kondycje wizualna, stan wnętrza zaskakuje. Wygląda jakby większość czasu auto podróżowało tylko z szoferem. Blacharsko i mechanicznie jest bardzo dobrze, brak korozji. Malowanie drzwi LP i PP (zgłoszenie w ASO) błotnik PT. Przedni zderzak nosi ślady uszkodzeń (kierowca chyba nie ogarniał gabarytów samochodu), a ranty felgi podrapane o krawężniki.
Niestety na wiosnę "złapałem" gęś na maskę silnika i powłoka lakiernicza jest do powtórnego położenia.
W czasie użytkowania zostały przeprowadzone następujące naprawy i obsługi:
Duży serwis z wymianą wszystkich płynów i filtrów, wym. separatorów oleju + 8 x świeca zapłonowa.
W dalszym etapie zostały wymienione uszczelniacze zaworowe, kpl rozrząd INA oraz (przy okazji wymiana rury transferu płynu chlodniczego), uszczelnienie pokryw zaworowych i innych uszczelek górnej części silnika.
Został zmodernizowany termostat z 105 na 90⁰C - ori z grzałką (brak błędu MAF Termostatu).
Zastąpienie zaników DS1 i żarówek H7 na LED.
W ostatnim czasie:
Grudzień 2024:
- wymiana akumulatora
Kwiecień / maj 2025:
- usługa AC + ozonowanie wnętrza
- wymiana oleju silnikowego
- wym. napinacza wraz z paskiem PK6
Sierpień:
- markery LED ringów
-klocki ham P +T
Obecnie samochód na liczniku 265100 tyś, więc od kupna w lutym 2023 przybyło niemal 30tys km, a przebieg ciągnie rośnie.
Na wszelkie pytania mogące się pojawić zainteresowanym odpowiem przez telefon.
22 września 2025 10:43
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 7
Wersja
740i
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2007
Generacja
E65/66 (2001-2008)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Jakub
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie