BMW E38 728i SWAP na M54B30
Auto w moim posiadaniu 8 lat
- 6 lat temu w całości było lakierowane
- Swap na M54B30 wykonany profesjonalne,
- Instalacja gazowa, zbiornik 75L w kole zapasowym (nowy parownik i wtryski)
- Regenerowny układ hamucowy wraz z pełną regeneracja zacisków (brembo 4 tłoczkowe, tarcze nawiercane i ncinane)
- Wykonany układ wydechowy tłumiki środkowe i końcowe
- Dokladka zderzaka ALPINA idealnie spasowana.
- Lampy po regeneracji
- Silnik po kompleksowej odbudowie
- Ostatnio wykonane prace:
- Odma ASO,
- Alternator,
- Świece, cewki zapłonowe,
- Chłodnica wody,
- Podstawa filtra oleju,
- Filtr powietrza, filtry przeciwpyłowe
- Łożyska tył, blachy kotwiczne,
- Amortyzatory przód i tył
- Olej skrzynia biegów
- Oslona wiskozy, zbiornik, płyn chłodniczy
- Filtr Paliwa
- Końcówki drążka i łączniki
- Wachacze przód
- Korek filtra oleju
- Pasek alternatora
- Chłodnica wody
Wnetrze:
- Całość w skórze deska, dół deski tunel, boczki drzwi
- Fotele kontury
- Składane lusterka
- Podświetlane klamki wewnętrzne i zewnętrzne
- Czarna podsufitka szyta na nowo wraz ze słupkami A B C
- Uchwyty z dekorem i chromem
- Lampki wewnętrzne z dekorami
- Pakiet chrom wewnętrzny i zewnętrzny
- Dodatki dekorów w podłokietniku i cupcholdera tył
- Podgrzewana tylna kanapa
- Tylna roleta
Pewnie o czymś zapomniałem ale większość opisana.
Na dzień dzisiejszy Auto bez żadnego wkładu finansowego, oczywiście znajdą się detale które można poprawić czy naprawić ale to już 26 lat i nowy właściciel też musi dołożyć swojego serca i swoje 5 groszy do projektu.