Samochód technicznie w dobrym stanie, z jednym z najlepszych silników BMW - trzylitrowym diesel'em M57.
Lakier jest w całości oryginalny oprócz drzwi PP, które były malowane. Jedyna naprawa blacharska miałaś miejsce przed sprowadzeniem do Polski i wg dokumentów była to naprawa na kwotę poniżej 1500 euro (to zapewne właśnie te drzwi). Widoczne przytarcie tylnych lewych drzwi i błotnika (nie lakieruję, bo wtedy "będzie malowane", ato drobiazg).
Jestem trzecim właścicielem. Sprowadzony do PL przez mojego znajomego, który kupił go jako czteroletni w programie Premium Selection w Belgii. Ja kupiłem 4 lata później (w 2018 roku).
Serwisowany w jednym miejscu od kliku lat (ASEKO w Warszawie). Historia przebiegu do prześledzenia.
Wymienione przeze mnie (w ciągu ostanich 8 lat): sprężarka klimatyzacji, tylne amortyzatory, tuleje wahaczy przednich, akumulator, regulator napięcia, klapy kolektora ssącego (jedyny awaryjny fragment tego silnika).
Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu.