BMW X6 M Competition First Edition 1/250 – Ekstremalny SUV-Coupé z duszą superauta.
To nie jest zwykły SUV – to brutalnie szybkie, 4-drzwiowe coupé z mocą 625 KM i charakterem rodem z toru wyścigowego. Dla tych, którzy nie uznają kompromisów między luksusem a adrenaliną.
* Silnik i Osiągi – Moc, Która Przytłacza
Silnik: 4.4 V8 TwinPower Turbo – 625 KM / 750 Nm
Skrzynia biegów: 8-biegowy automat M Steptronic (zmiany biegów w 100 ms!)
Napęd: M xDrive (inteligentny AWD z trybem driftu 2WD!)
Przyśpieszenie 0–100 km/h: 3,8 s (z opcją M Driver’s Package: 3,3 s!)
Prędkość maksymalna: 250 km/h (odblokowane do 290 km/h)
Spalanie: ~12–15 l/100 km (ale kto by się tym przejmował?)
Ten monster V8 nie pyta – atakuje. Dźwięk? Mocny, głęboki ryk z czterech końcówek wydechu, który w trybie Sport+ brzmi jak wściekły byk.
* Design – Agresja w Czystej Formie
Masywna sylwetka z charakterystycznym spadzistym dachem i szerokimi nadkolami
Atrapy chłodnic M w czarnym satynowym kolorze, wloty powietrza jak w bolidzie
21-calowe felgi M
Tytanowe końcówki wydechu i carbonowe wstawki
Nadwozie oklejone matową folią PPF
Fabryczny, elektrycznie otwierany hak holowniczy
* Wnętrze
Fotele M Sport z masażem, wentylacją i podparciem bocznym (jak w GT3)
Carbonowe akcenty, skóra, alcantara i przyciski M1/M2 (zaprogramuj swój tryb ataku)
Cyfrowy kokpit Live Cockpit Professional (12,3” wyświetlacz + Head-Up Display)
System Harman Cardon (16 głośników, 1,475 W – koncert na kółkach)
Oświetlenie ambientowe Laserlight (bo nawet światło musi być sportowe)
* Technologie – Nie Tylko Moc, Ale i Inteligencja
Active M Differential – idealny rozdział mocy między koła
Integral Active Steering – tylna oś skręca dla lepszej zwrotności
Tryby jazdy: Comfort, Sport, Sport+, Track (wyłącz ESP i idź w poślizg)