1 / 24
Najważniejsze
Przebieg
289 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Moc
131 KM
Opis
Bardzo dobre auto (wersja CDX / Platinum), niezawodne i niedoceniane przez innych. Tanie w serwisowaniu, wygodne i przestronne.
Ludzie piszą, że ciężko czasami z dostępnością części, być może dlatego, że nie wiedzą, że to auto w Europie pojawiło się pod marką Chevrolet Evanda, w USA jako Chevrolet Epica, dodatkowo w Kanadzie jako Suzuki Verona.
Jeżdżę nim od 3 lat, zrobiłem ok 45k km i nigdy nie miałem problemu z silnikiem (pomimo przebiegu ponad 289k km), czy elektryką - co może być uznawane w porównaniu do dzisiejszych puszek (nie aut) za dziwne, ale czemu tu się dziwić? Wiązki zrobione z przewodów, a nie - jak dzisiaj - miedzianych nitek, szybko nagrzewających się i powodujących pożary w autach, blacha to blacha - na próżno możesz szukać jakichś ognisk rdzy w typowych miejscach - progi, nadkola, wolne od rudy...
To krążownik szos od General Motors - duży, wygodny, miękki i w bardzo dobrym wyposażeniu. Dźwięk silnika jest bardzo przyjemny dla ucha, na jałowych i niskich obrotach stojąc z tyłu auta można się niemal pomylić, że pomruk z wydechu generuje V6...
Podstawy:
- VIN: KL1LF69Z15B158331
- Długość: 4770 mm
- Szerokość: 1815 mm
- Wysokość: 1440 mm
- Rozstaw osi: 2700 mm
Napęd:
- Silnik: 2.0 16V 131KM (96KW)
- Max moment obrotowy: 181Nm (przy 4200 obr.)
- Cylindry: 4R
- Paliwo: Benzyna
- Zbiornik paliwa: 65L
Ważne i indywidualne cechy:
- Rocznik: 2004
- Przebieg: 289k km
- Blacha jak w czołgu
- Wyjątkowe felgi
- Opony wielosezonowe (wymienione w listopadzie 2024)
- W pełni działająca elektryka !!! To się rzadko zdarza, żeby każda pierdoła działała :)
- Po uruchomieniu silnika - na desce nie ma żadnego ostrzeżenia !!!
- Silnik pracuje równiutko, bez żadnych falowań i przyjemnie dla ucha
- W środku nic nie trzeszczy i nie zgrzyta - jak to bywa w nowych, plastikowych autach - szczególnie francuskich ;)
- Wersja zimowa - podgrzewane fotele przednie
- Fotel kierowcy sterowany elektronicznie, skóra na fotelach gruba, fotele duże, szerokie, bardzo komfortowe
- Kierownica funkcyjna (dla oryginalnego radia)
- Klimatyzacja (świeżo napełniona)
- Szyba czołowa przyciemniana (niebieski pasek)
- Ciemne szkło: szyby w tylnych drzwiach oraz szyba tylna
- Elektrycznie sterowane szyby (x4)
- Elektrycznie sterowane lusterka, elektrycznie składane lusterka, podgrzewane lusterka
- czujnik deszczu
- lusterko środkowe przyciemniane, elektroniczne z wyświetlaczem/kamerą + kamera cofania
- Skórzana tapicerka (skóra w świetnym stanie, poza kierownicą - oryginalną, nie wymienianą po której widać, że parę km już przejechał)
- WYGODA, WYGODA, WYGODA!! Jakby nie było jest to limuzyna - krążownik szos. Najlepiej czuje się to w trasie, ponieważ zamiast męczyć - odpoczywa się jadąc...
- Radio BT,
- przegląd: luty 2026
- Pojemność bagażnika: 435L
- katalizator
- reflektory soczewkowe (przód rzecz jasna)
- komplet świateł przeciwmgłowych
- światła drogowe LED (swojego czasu wymieniłem wszystko na LED'y - przy lampach soczewkowych dawało to imponujący i nienachalny efekt, no ale przez to straciłem dowód rejestracyjny ;) dlatego zostawiłem drogowe, bo generalnie ich na co dzień nie widać ;))
Co było robione od kiedy go posiadam (luty 2022):
- rozrząd wymieniony w 2022 i ponownie w lutym 2025 (z powodu wymiany pompy wody)
- olej wymieniany co 10-15k km (silnik jest bardzo wdzięczny za to), zazwyczaj lany Liqui Moli 5W-40 - czytałem na forum najciszej wtedy pracuje, prawie go nie słychać, ostatnio wymieniony w kwietniu 2025 (jakies 3000 km temu)
- piasty z przodu po obu stronach (lewa - kwiecień 2025, prawa - lipiec 2025)
- klocki wymienione (przód: kwiecień 2025, tył: lipiec 2025)
- tarcze wymienione (wszystkie: kwiecień 2025, tylne zostawione po wymianie klocków do zdarcia, ponieważ w lipcu lewy tylny klocek starł się do zera)
- uszczelka pod głowicą (luty 2025)
- tuleje wahaczy (luty 2025)
- łączniki stabilizatorów (kwiecień 2025)
- akumulator Varta (kupiony w lutym 2025)
- nabita klimatyzacja (z serwisem) (sierpień 2025)
Co można by zrobić i co będzie trzeba w najbliższym czasie:
- w zasadzie wypadało by przepolerować przednie lampy, żeby wyglądały przejrzyście
- hamulec awaryjny
- można wymienić lewy tylny wahacz górny, jeśli będzie mocno skrzypieć (komplet ze sworzniem można kupić w necie za jakieś 180 zł, można też oczywiście sam wahacz kupić i za 700, kto bogatemu zabroni ;) )
- i chyba tyle, bo pod maskę należy zaglądać jedynie w celu sprawdzenia poziomu płynów...
WIELKA PROŚBA:
- Proszę o kontakt SMS na mój numer lub wiadomość w serwisie - jak będę miał możliwość oddzwonię.
29 sierpnia 2025 20:04
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Chevrolet
Model pojazdu
Evanda
Wersja
2.0 16V CDX / Platinum
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2004
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Gniazdo USB
Informacje o sprzedającym
Bohdan
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie