1 / 21
Najważniejsze
Przebieg
338 426 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 179 cm3
Moc
170 KM
Opis
Witam,
Samochód nie jest samochodem dla każdego, jest specyficzny ze specyficznymi rozwiązaniami w zamian oferuje komfort praktycznie nie dostępny w innych samochodach - a na pewno nie za takie pieniądze.
Samochód mimo przebiegu pali od strzała, nie dymi i nie bierze oleju i co najważniejsze ma silnik 2.2 z manualna skrzynią a nie 2.7 czy 3.0 które kosztują fortunę w remontach czy bieżącej obsłudze przy czym jest wystarczający do szybkiej autostradowej jazdy.
Samochód kupiłem od ubezpieczalni francuskiej ze zbitą tylną szybą boczna ( mały trójkąt) i nie podnoszącym się zawieszeniem z tyłu.
Co zrobiłem w tej Cytrynie :
2 lata temu kupiony założony nowy akumulator,
roku temu założone nowe opony całoroczne,
nowe tarcze hamulcowe wraz z klockami przód i tył,
zregenerowany rozrusznik,
zregenerowany alternator,
nowe łożyska w przednich kołach,
nowe końcówki drążków,
został rozwiązany problem z EGR i DPF,
nowy elektryczny hamulec postojowy ( nowe linki),
nowe oba zaciski hamulcowe tylne,
wymieniony nowy czujnik położenia tylnego zawieszenia ,
nowa tarcza sprzęgła wraz z dwumasą i nowym zimeryngiem na wale,
oczywiście byl też zrobiony pełen serwis olejowy i wymiana wszystkich filtrów.
Co jest do zrobienia :
delikatna poprawa wyregulowania tylnego zawieszenia - nie udało mi się tego zrobić idealnie z braku kanału/podnośnika a czujnik jest czuły na regulację zawieszenia - jest to do zrobienia ale z kanałem /podnośnikiem i odrobiną cierpliwości.
Po postoju jest kilka kropel oleju - nie potrafię zlokalizować gdzie się poci ale podejrzewam jeden z czujników - oleju nie ubywa w silniku.
Prawdopodobnie przednie przeguby lub półosie są do wymiany ( podpory półosi ) - przy bardzo mocnym przyspieszeniu je słychać - przy normalnej jeździe i na zakrętach nie ma żadnych odgłosów.
Stan powłoki lakierniczej - tu jest rysa tam jest rysa tutaj wgniecenie i tam jakaś wgniotka, ale samochód ma już 17 lat i trochę kilometrów na osi. Dla mnie nie miało to aż takiego znaczenia, ale estetów będzie razić.
Model jest spokrewniony z Citroenem C5 i Peugotem 607 mechanicznie także ceny części są w rozsądnych, części blacharskie z auto rozbiórkowych są w rozsądnych cenach ( poza maska i przednim zderzakiem) i można nawet upolować w tym samym kolorze.
Kompresor klimatyzacji jest do regeneracji.
Spalanie : samochód ma wagę prawie 2 ton mimo to w około komina pali ok 6,8l pomiar przy dystrybutorze w trasie po lokalnych drogach spalanie spadło do ok 5,8l. Komputer przekłamuje w górę. Skrzynia 6 biegowa ma idealnie dobrane przełożenia.
Samochód ma przegląd do marca 2026r i ma ubezpieczenie OC.
9 lipca 2025 10:57
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Citroën
Model pojazdu
C6
Wersja
HDi 170 Biturbo FAP Pallas
Kolor
Szary
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2007
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Wyświetlacz typu Head-Up
Informacje o sprzedającym
Rafał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie