Dodge Challenger - 1
Dodge Challenger - 2
Dodge Challenger - 3
Dodge Challenger - 4
Dodge Challenger - 5
Dodge Challenger - 6
Dodge Challenger - 7
Dodge Challenger - 8
Dodge Challenger - 9
Dodge Challenger - 10
Dodge Challenger - 11
Dodge Challenger - 12
Dodge Challenger - 13
Dodge Challenger - 14
Dodge Challenger - 15
Dodge Challenger - 16
Dodge Challenger - 17
Dodge Challenger - 18

1 / 19

Dodge Challenger - 1
Dodge Challenger - 2
Dodge Challenger - 3
Dodge Challenger - 4
Dodge Challenger - 5
Dodge Challenger - 6
Dodge Challenger - 7
Dodge Challenger - 8
Dodge Challenger - 9
Dodge Challenger - 10
Dodge Challenger - 11
Dodge Challenger - 12
Dodge Challenger - 13
Dodge Challenger - 14
Dodge Challenger - 15
Dodge Challenger - 16
Dodge Challenger - 17
Dodge Challenger - 18

Najważniejsze

Przebieg

135 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

5 654 cm3

Moc

372 KM

Opis

NA SPRZEDAŻ DODGE CHALLENGER R/T 5.7 2015 135500 PRZEBIEGU (CIĄGLE ROŚNIE) 372 KONI MECHANICZNYCH, WARSZAWA, ZADBANY.


Na sprzedaż wystawiam mojego kochanego Challengera. Kupiony dla siebie, rok temu przypłynął z Kalifornii, dzięki czemu jest bardzo dobrze zachowany. Ściągnięty i naprawiany przez RAM FACTORY (renomowana firma koło Opola, specjalizująca się w ściąganiu tych samochodów). Dodge wyjechał z fabryki na lepszym zawieszeniu Super Track Pack (żółte amortyzatory, auto stoi trochę niżej) - dorzucam do zdjęć sticker z fabryki.


HISTORIA SPROWADZENIA


Auto przypłynęło uszkodzone z lewej strony z przodu, uderzenie zachodziło na szybę oraz dach po stronie kierowcy. Auto nie miało wystrzelonych poduszek, miało nieruszone podłużnice i jego stan mechaniczny był bardzo dobry (zdjęcia). O własnych siłach zjechał z lawety po przypłynięciu. Uderzenie było bardziej jakby od góry niż od przodu.


Samochód został kompleksowo naprawiony, chłopaki z RAM FACTORY mówili też, że auto miało już dosyć bogatą historię w stanach i rzeczywiście wymagało paru poprawek blacharskich po specjalistach zza oceanu (zdjęcia). Zostało poprawione i całe na nowo polakierowane.


CO ZOSTAŁO ZROBIONE?


Samochód zrobiony dla siebie, jest to moje daily, więc auto musiało być w stanie perfekcyjnym tak, żeby nie zawiodło mnie nigdy w trasie - i nigdy nie zawiodło. DODGE NAPRAWDĘ BARDZO, BARDZO DOINWESTOWANY. Przejechałem nim ok. 40 tys. km. Co zrobiłem z autem mechanicznie przez rok, oprócz kompleksowej naprawy samochodu wykonanej w RAM FACTORY:


- wymieniona podpora wału oraz wyważony wał - 5 tys km temu (stała bolączka tych aut, podpora jest teraz wzmacniania),

- Wymieniany olej co 8 tys km,

- Dedykowany wkład KN do oryginalnego filtra powietrza,

- Wymieniony cały zawias z przodu (5 tys km temu),

- Wymienione hamulce na zestaw POWER STOP klocki i tarcze za prawie 5k zł - 20 tys km temu (eliminuje to problem modelu 5.7 ze słabymi hamulcami),

- Korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego, ponieważ przepuszczał przy większym ciśnieniu - 10 tys km temu (jest to również stała bolączka tych aut, wada fabryczna, która została przeze mnie poprawiona),

- Nowy olej w skrzyni 8hp - 30 tys km temu (wymiana statyczna)

- Nowy olej w dyfrze - 30 tys km temu.


Auto przez ten rok było również dopracowywane wizualnie:


- przód hellcat zrobiony na dobrych zamiennikach, dobrze spasowany i bardzo dobrze zamontowany - kupione kierownice powietrza, zintegrowana do nich plastikowa osłona pod silnik, wszystko zrobione tak jak należy,

- Światła oryginalne OEM, NIE zamienniki, z oryginalnymi tunelami, co moim zdaniem jest biżuterią tego auta, żaden zamiennik nie oddaje wyglądu tego tunelu dobrze - lampy w takim stanie bardzo ciężkie do dostania, praktycznie nowe,

- Felgi hellcat (przód węższy, tył szerszy) idealnie licują się z karoseria, są to zamienniki od Racing Line,

- Tak jak pisałem auto było polakierowane, jest po detailingu ma powłoki, więc naprawdę wizualnie wygląda świetnie,

- Zrobione moparowskie piny na maskę na wzór Superstock,

- Auto zadbane, garażowane, wymagało serca i u mnie je dostało,

- Dodatkowo dorzucam oryginalne felgi i opony, na których przypłynął, oraz fabryczne głośniki gdyby ktoś potrzebował.


Dodatkowo samochód ma dołożone radio Panasonic, oryginalne, które występowało w nowszych Challengerach - dzięki czemu ma Car Play oraz Android Auto - z dodatkową przejściówką nie wymaga kabla do używania Google Maps, słuchania muzyki itp. dongle firmy Quad Lock o wartości kilkuset złotych również dorzucam.


Zrobione dodatkowe wygłuszenie oraz Car Audio firmy Focal z subwooferem oraz twitterami w słupkach o wartości około 15k złotych!!! Gra świetnie!!!


Auto jest zabezpieczone antykorozyjnie - koszt powłoki 4500 zł.


WYPOSAŻENIE


- Klimatyzacja dwustrefowa,

- Elektryczne szyby,

- Elektryczny szyberdach,

- Elektryczne lusterka,

- Skórzane fotele,

- Czujniki cofania,

- Kamera cofania,

- Bluetooth,

- Car Play, Android Auto,

- Car Audio Focal - dodatkowe twittery oraz subwoofer,

- SRT Pages ,

- Oryginalne lampy ksenon,

- Oryginalne tunele w lampach podświetlane,

- Alufelgi,

- Drugi zestaw alufelg wraz z oponami (na których przypłynął),

- Automatyczna skrzynia biegów 8HP,

- Lepsze hamulce POWER STOP,

- Super Track Pack,

- System bezkluczykowy,

- Alarm,

- Zmodyfikowany wydech, z czterema końcówkami,

- Lampy przystosowane do przepisów europejskich,

- Przyciemniane tylne szyby,

- Nowy komplet opon tył, praktycznie nowy komplet opon przód,

- Opony zimowe - przód,

- Tempomat,

- Łopatki do zmiany biegów,

- Sterowania radiem i telefonem z kierownicy,

- Powłoka antykorozyjna podwozia.


RZECZY DO SPRAWDZENIA


- do sprawdzenia jest tryb sport, nie da się go póki co uruchomić, pewnie trzeba go zakodować - ja nie miałem na to czasu, auto od początku miało taki problem (mi nie był potrzebny),

- przedni zderzak dobrze byłoby okleić PPF, ponieważ jest kilka miejsc z przodu gdzie lakier już dostał trochę wycisk od insektów i zanieczyszczeń z drogi,

- Auto miało niedawno przygodę w Polsce - obcierkę, przez co został lekko wgnieciony tylni błotnik, wgniotka wyciągnięta, małe ryski z tyłu zostały. Natomiast, ktoś zapomniał podłączyć tylnych czujników parkowania, co wydaje mi się zdarzę poprawić przed sprzedażą,

- I ostatnia rzecz, parkując miesiąc temu zadrapałem prawą tylną felgę - najlepiej oddać do regeneracji, kwestia paruset złotych.


ZA ILE KUPIŁEM I DLACZEGO SPRZEDAJĘ?


Auto kosztowało mnie, po odebraniu z RAM FACTORY ok. 100 000 zł ze wszystkimi opłatami rejestracją itp. Natomiast jest tu dużo udogodnień, w które zainwestowałem łącznie pewnie spokojnie 50-60 tys zł. Wiadomo, że takich rzeczy się nie wlicza w cenę końcową, ale wydaje mi się, że to auto naprawdę będzie cieszyć nowego właściciela i zwracać (już zwraca) uwagę przechodniów.


Samochód zostaje ze mną napewno do września, jedziemy nim jeszcze do Chorwacji, potem celuję w SRT DODGE CHALLENGER 6,4 WIDE BODY.


DODATKOWE INFORMACJE


- Samochód ma opłacone ubezpieczenie i zrobiony przegląd

 

18 sierpnia 2025 13:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Dodge

Model pojazdu

Challenger

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

110000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Szymon

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni