Samochód jeździ , zapala na pierwszy strzał bez problemu, gaz pracuje , wtryski gazu były regenerowane (wymienione tłoczki + regulacja) jakieś 6k km temu do tego filtry (ciekła i lotna) (troszke jest
jeszcze do dopracowania ale ogólnie jak jest załączony to działa ok, spalanie też w normie), wymienione tarcze i klocki przód, naprawiany zamek klapy, wymnieniony pasek klinowy na bosch, wspomaganie
pracuje dobrze, itd. (lista wymian spora, mam wszystko zanotowane co i przy jakim przebiegu)
Ogólnie części super tanie, a niektóre żeczy można samemu naprawić.
Z wad:
- Były ubytki płynu chłodniczego ale teraz nie ucieka, jest zalany wodą. Do wymiany broki z przodu (są kupione, jak bede miał czas to może nawet je wymienie)
tylne broki wszystkie wymienione, jeden był awaryjnie klejony , ale puki co nie puszcza, puszczały te małe z przodu, ale uspokoiło się), ogólnie można z tym jeździć ale wiadomo lepiej zrobić.
korek chłodnicy można by wymienić, ale nie widać żeby korkem uciekało, terostat wyjełem bo lubiał się zacinać.
- szyba przednia jest pęknięta ...
- podsufitka do poprzypinania (można na allegro kupić takie spinki wkrętki, lub na szpileczki) typowe w tych autach, ale to chyba najmiejszy problem
Największa wada to blacha, jest skorodowany i nie trzeba tu tłumaczyć co, bo każdy wie co koroduje w tych samochodach.
Ogólnie drzwi, progi, tylne nadkola, ale puki co z jednym zaczełem już walczyć wiec pewnie będzie ogarnięty, maska poprawiona, nie idealnie ale dla oka może być, zdecydowanie lepiej niż było.
z drzwiami to myśle że tanim kosztem można by nakładki szerokie dać, i to już by wyglądało nieźle, lub reperaturki (koszt 90zł/szt), ale roboty wtedy sporo. lub po prostu dzwi w kolorze..
progi to raczej do wymiany, bo lepić to to szkoda, ale jak kto woli. dach trzeba poprawić bezbarwnym.
Ja go używałem do pracy bo jest pakowny i jest bardziej pakowny niż ten po lift'cie bo więcej schowków.
V6 łądnie tutaj pracuje, jest fajny bulgocik.
Bryczka za niewielkie pieniądze, ma swoje wady, ale jak ktoś włoży jeszcze w to troche serca to odwdzięczy się tym samym , koszt montażu gazu na chwile obecną kosztuje dużo więcej. (Warszawa v6 5,5k :-)
nieżle)
No i właśnie butla jest w kole pod spodem więc nie zajmuje bagażnika uwaga 75l (wchodzi ok. 55l) , sterownik moim zdaniem dobry ZENIT, naprawde fajny sprzęt. Ja już go znam na wylot i sam sobie ogarniam.
Jak by ktoś chciał to mam tą felge alu z tyłu co jest teraz zapas, trzeba by ją zrobić, bo jest uszkodzona, trzeba naspawać ubytek. ale był by komplet.
Jest jeszcze bajerek VHS z monitorkiem, jak ma ktoś kasety VHS to można oglądać :-)
Przegląd jest ważny do końca września a OC na cały rok. (tzn. koniec czerwca 2026)