W 2024 roku były porobione wszelkie nieszczelności układu olejowego i wstawiony nowy alternator. W tym roku został wymieniony kolektor, zawór EGR oraz profilaktycznie przy okazji wymiany kolektora rozrząd.
Olej oraz filtry wymieniane co roku lub co 10 000 tys. km. Klocki czy tarcze także wymieniane w razie potrzeby. Od momentu jak jestem właścicielem (2018 rok) do prawie końca 2024 roku, prowadziłem książeczkę napraw więc wszystkie naprawy mam w miarę zebrane.
Niestety samochód wizualnie ma kilka mankamentów po jakichś przetarciach lub parkingowych stłuczkach oraz ogniska korozji, ale nigdy nie uległ wypadkowi.
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania, czy to przez telefon czy na miejscu. Zapraszam do kontaktu.
Dodatkowo:
- dorzucam opony zimowe
- 2 zestawy: kluczyk + immobilizer
- dorobione estetycznie gniazdo jack (działa wtedy zestaw głośnomówiący)
Samochód można obejrzeć od ręki przy ulicy Feliksa Filipowicza w Białymstoku.