1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
230 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Auta małe
Pojemność skokowa
1 108 cm3
Moc
54 KM
Opis
Witam. Mam na sprzedaż Seicento, rok 2003. Z
wyposażenia posiada szyby elektryczne i tylne
uchylne. Autko posiadam 3 lata i miało być autem na chwilę jednak zostało na dłużej. Sejo jest po swapie na silnik 1.2 8v z Punta 2, jest to słabsza wersja, więc została lekko dłubnięta. Silnik otrzymał ostry wałek rozrządu, lekkie koło zamachowe, customowy kolektor wydechowy i dolot powietrza z filtrem stożkowym, co dało finalnie ... KM, daje to czasy 0-100 km/h na poziomie 8 sekund. Jest on sprzężony ze skrzynią z eski, czyli tą najdłuższą, żeby auto było przyjemniejsze w trasy, ponieważ ostatnie 3 lata było to daily. Cały silnik jak i skrzynia zostały sprawdzone i są bardzo ładne wewnątrz. Ponadto w środku są zamontowane fotele kubełkowe składane Bride i pasy szelkowe czteropunktowe Slide, podpięte pod seryjne mocowania, także wszystko zrobione z głową. Plusem składnych foteli jest to, że po wypięciu pasów w nagłej sytuacji można podróżować w 5 osób. Jak chodzi o zawieszenie to z przodu zamontowany jest gwint TA-Technix, a z tyłu seryjna krótsza sprężyna i customowe rozwiązanie z podwójnymi odbojami, co daje względną miękkość na codzień i utwardzenie w momencie ostrzejszego wejścia w zakręt.
Do tego posiada nowe hamulce Mikoda GT (nacinane i nawiercane) sprzężone z klockami Brembo, a na tyle są całe nowe bębny. Posiada również nowe opony Nankang NS-2R Semi-slick na mieszance ulicznej 180, założone na felgach Opla Kadetta pentagram. Kierownica sportowa. Ogólnie w aucie zostało wymienione praktycznie wszystko - mam pełną listę dla osoby zainteresowanej. Nie dawno miałem wyjazd 1000 km, więc auto przed podróżą zostato ogarnięte mechanicznie do perfekcji, a po powrocie zająłem się wszystkim co wyglądało brzydko wizualnie. Cały samochód jest po polerce.
Przechodząc do minusów:
Największym minusem jest rdza w bagażniku, czego niestety nie jestem w stanie zrobić
samodzielnie, także zostawiam to przyszłemu
właścicielowi. Byłem na ekspertyzie u blacharza i
koszt to okoł 400-500 zł. Drugi minus to fakt, że silnik jest postawiony na seryjnym sterowniku, na którym czasem rozjeżdża się mapa - wymaga podłączenia DET3 i zajechania na strojenie. Osobiście jeździłem tak jak jest przez prawie 2 lata i zbytnio mi to nie przeszkadzało.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu
22 września 2025 0:27
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Fiat
Model pojazdu
Seicento
Wersja
Sporting
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2003
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Elektryczne szyby przednie
Informacje o sprzedającym
Dorian
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie