Ford Bronco - 1
Ford Bronco - 2
Ford Bronco - 3
Ford Bronco - 4
Ford Bronco - 5
Ford Bronco - 6
Ford Bronco - 7
Ford Bronco - 8
Ford Bronco - 9
Ford Bronco - 10
Ford Bronco - 11
Ford Bronco - 12
Ford Bronco - 13
Ford Bronco - 14
Ford Bronco - 15
Ford Bronco - 16
Ford Bronco - 17
Ford Bronco - 18
Ford Bronco - 19
Ford Bronco - 20
Ford Bronco - 21
Ford Bronco - 22
Ford Bronco - 23
Ford Bronco - 24
Ford Bronco - 25
Ford Bronco - 26
Ford Bronco - 27
Ford Bronco - 28
Ford Bronco - 29
Ford Bronco - 30

1 / 31

Ford Bronco - 1
Ford Bronco - 2
Ford Bronco - 3
Ford Bronco - 4
Ford Bronco - 5
Ford Bronco - 6
Ford Bronco - 7
Ford Bronco - 8
Ford Bronco - 9
Ford Bronco - 10
Ford Bronco - 11
Ford Bronco - 12
Ford Bronco - 13
Ford Bronco - 14
Ford Bronco - 15
Ford Bronco - 16
Ford Bronco - 17
Ford Bronco - 18
Ford Bronco - 19
Ford Bronco - 20
Ford Bronco - 21
Ford Bronco - 22
Ford Bronco - 23
Ford Bronco - 24
Ford Bronco - 25
Ford Bronco - 26
Ford Bronco - 27
Ford Bronco - 28
Ford Bronco - 29
Ford Bronco - 30

Najważniejsze

Przebieg

3 600 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 688 cm3

Moc

335 KM

Opis

Pojazd pachnie jeszcze nowością (opony, hamulce, wnętrze). Neo classic, dla kogoś, kto szuka auta uniwersalnego. Na akceptowalnym poziomie są: "dzielność" w terenie, poręczność w mieście oraz "trasa" z rozsądną prędkością do 130 km/h (maks. wynosi 185 km/h). Auto oparte jest na płycie i podzespołach mech. Forda Kuga. "Duży" Bronco na ramie jest wspaniałym autem w hardcorowy teren, ale uciążliwym w "cywilnym" użytkowaniu.

Bronco Sport ma 5 trybów jazdy, skrzynia jest 8-biegowa, jest też tryb Low do jazdy w terenie ( pracują 4 biegi i przeciąga obroty do wysokich). Doładowany silnik 1,5 l jest naprawdę żwawy (3 cylindry dają wew. dźwięk zbliżony do diesla) i dobrze radzi sobie z lekkim 1537 kg nadwoziem (BRONCO 2,7 litra waży 2,2 tony), to wszystko odwdzięcza się zużyciem paliwa na poziomie do 8-9 litrów, zamiast 15-tu.

Dość kwadratowa sylwetka z podwyższonym dachem w tylnej części pozwala na przewiezienie rowerów (po złożeniu oparć rzecz jasna). Eruption green metalic, to specjalny kolor opracowany dla I generacji Bronco w 1967 roku.

Auto miało niewielkie uszkodzenie, profesjonalnie naprawione (jest dokumentacja).


Pełne oświetlenie LED (wew. również)

Automatycznie dołączany napęd 4x4 z 5-cioma trybami jazdy

Automatyczna skrzynia biegów

Skórzana kierownica

Asystent ruszania pod górę

Klimatyzacja automatyczna

Asystent hamowania awaryjnego

Ostrzeżenie o pojazdach zbliżających się z tyłu

Czujnik martwego pola

Kontrola pasa ruchu

Kamera cofania

Czujnik zmierzchu

Bluetooth

Android Auto, Car play (po kablu)

Czujnik ciśnienia powietrza w oponach

System multimedialny z ekranem dotykowym

Zestaw głośnomówiący (bardzo wyraźnie słychać)

Zamykanie i otwieranie dotykowe

Tempomat

Relingi dachowe

Kilka gniazd USB 12v w różnych miejscach samochodu

Lampki i wieszaki od wew. od strony klapy tylnej, która po otwarciu może spełniać rolę zadaszenia.

 

24 lipca 2025 15:11

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Bronco

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2024

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

122500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni