Ford Explorer ST - Performance SUV od Forda! WARTO!
Wypust na rok modelowy 2021 na rynek kanadyjski (prędkościomierz wyskalowany fabrycznie w km/h) w wersji 6-osobowej, z kompletem udogodnień, jakie oferuje Explorer ST!
SAMOCHÓD USZKODZONY (opis poniżej), dostępny na oględziny w Krzeszowicach (woj. małopolskie).
Ford Explorer to „middle-size” SUV – jak na warunki amerykańskie, pozycjonowany w gamie Forda między modelami Edge a Expedition. Wersja ST to model Performance to najmocniejsza odmiana w historii modelu, łącząca praktyczność z osiągami.
Wyróżniki wizualne modelu ST to czarny grill, ciemne wkłady reflektorów, spoiler, dyfuzor z poczwórną końcówką wydechu, obniżone i usztywnione zawieszenie… a przede wszystkim osiąg auta!
Pod maską Explorera ST pracuje podwójnie doładowany, trzylitrowy silnik V6 Ecoboost, wystrojony przez dział Ford Performance! Jednostka generuje ponad czterysta koni mechanicznych, co pozwala przyspieszyć temu prawie 2-tonowemu autu w niecałe 5.5 sek. do 100 km/h! Prędkość maksymalna Explorera ST to 230 km/h!
Zespół napędowy Explorera ST kompletują inteligentny napęd AWD z trybami jazdy oraz 10-biegowa skrzynia automatyczna SelectShift, opracowana wspólnie z koncernem General Motors (tam pod nazwą Hydra-Matic).
Explorer ST mierzy 505 cm długości, 200 cm szerokości i 178 cm wysokości, a rozstaw osi to modelu 303 cm. Auto bez problemów mieści się na europejskich miejscach parkingowych i nie sprawie problemów w jeździe miejskiej – sprawdzone w praktyce!
Bagażnik Explorera pomieści 515-1356 litrów, w zależności od konfiguracji foteli. Bez przeszkód przewieziecie autem nawet duże AGD i spakujecie się na miesięczny wypad na Chorwację! Komfortowe podróżowanie to stempel Explorera ST!
Wyposażenie (wybrane elementy):
Silnik: 3.0l GTDI V6 Ecoboost Twin-Turbo (404 KM, 562 Nm)
System multimedialny SYNC3 z ekranem pionowym 10.1 cala, GPS, USB, AUX, Bluetooth, CarPlay / Android Auto, FordPass Connect, sterowaniem głosowym
Nagłośnienie Bang & Olufsen (14 głośników)
Reflektory Full LED z DRL LED
Światła tylne LED
Światła przeciwmgłowe
Adaptacyjny tempomat (ACC)
Ostrzeżenie o kolizji z ostrzeżeniem (FCW)
Asystent pasa ruchu (LKS)
Czujniki martwego pola (BLIS)
Czujniki ruchu poprzecznego
System kamer 360 Surround View z ParkView
Aktywny asystent parkowania
Oświetlenie ambientowe kabiny
Szyby Privacy (przyciemnione od słupka B)
Gniazdo 110V / 230V w kabinie
Gniazda 12V w kabinie (przód i tył)
Zamykany schowek w konsoli centralnej
Klapa bagażnika otwierana / zamykana elektrycznie i bezdotykowo (aktywacja stopą)
Lusterka zewnętrzne sterowane i składane elektrycznie, z pamięcią ustawień oraz kierunkowskazami
Czujniki deszczu
Dostęp bezkluczykowy do samochodu + zdalne odpalanie
Uniwersalny pilot bramy garażowej (częstotliwość USA)
Hak holowniczy z pakietem Trailer Tow Pckg. Class III
Mocowania fotelików dziecięcych LATCH / ISOFIX
Czujniki ciśnienia powietrza w kołach (TPMS)
Alarm antykradzieżowy
Powiadomienia ratunkowe (SOS Post Crash Alert)
Samochód kupiliśmy w Kanadzie ze szkodą pokolizyjną lewego boku (pierwsza i jedyna szkoda na pojeździe). Do wymiany są drzwi lewego boku auta oraz kurtyny boczne i poduszki foteli pierwszego rzędu… prosty temat dla blacharza.
Auto miało dotąd tylko dwóch właścicieli, którzy – co istotne – regularnie odwiedzali ASO Forda w prowincji Ontario na przeglądy olejowe. Zresztą sam przebieg auta jest znikomy, ledwo 15 tys. km rocznie.
Samochód sprzedajemy jako USZKODZONY – dostępny już w Polsce. Cena nie obejmuje akcyzy oraz naprawy pojazdu.
Możemy też wydać auto „na gotowo”, po naprawie w warsztatach partnerskich AutoDiscover – na mocy odrębnego porozumienia i kosztorysu (do ustalenia w trybie roboczym).
Im szybsza decyzja o zakupie auta, tym krótszy czas oczekiwania na naprawę – przypominamy!