Ford F150 - 1
Ford F150 - 2
Ford F150 - 3
Ford F150 - 4
Ford F150 - 5
Ford F150 - 6
Ford F150 - 7
Ford F150 - 8
Ford F150 - 9
Ford F150 - 10
Ford F150 - 11
Ford F150 - 12
Ford F150 - 13
Ford F150 - 14
Ford F150 - 15
Ford F150 - 16
Ford F150 - 17
Ford F150 - 18
Ford F150 - 19
Ford F150 - 20
Ford F150 - 21
Ford F150 - 22
Ford F150 - 23
Ford F150 - 24
Ford F150 - 25
Ford F150 - 26
Ford F150 - 27
Ford F150 - 28
Ford F150 - 29
Ford F150 - 30
Ford F150 - 31
Ford F150 - 32
Ford F150 - 33
Ford F150 - 34
Ford F150 - 35
Ford F150 - 36
Ford F150 - 37
Ford F150 - 38
Ford F150 - 39
Ford F150 - 40

1 / 41

Ford F150 - 1
Ford F150 - 2
Ford F150 - 3
Ford F150 - 4
Ford F150 - 5
Ford F150 - 6
Ford F150 - 7
Ford F150 - 8
Ford F150 - 9
Ford F150 - 10
Ford F150 - 11
Ford F150 - 12
Ford F150 - 13
Ford F150 - 14
Ford F150 - 15
Ford F150 - 16
Ford F150 - 17
Ford F150 - 18
Ford F150 - 19
Ford F150 - 20
Ford F150 - 21
Ford F150 - 22
Ford F150 - 23
Ford F150 - 24
Ford F150 - 25
Ford F150 - 26
Ford F150 - 27
Ford F150 - 28
Ford F150 - 29
Ford F150 - 30
Ford F150 - 31
Ford F150 - 32
Ford F150 - 33
Ford F150 - 34
Ford F150 - 35
Ford F150 - 36
Ford F150 - 37
Ford F150 - 38
Ford F150 - 39
Ford F150 - 40

Najważniejsze

Przebieg

158 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

3 500 cm3

Moc

457 KM

Opis

Egzemplarz wyprodukowany pod sam koniec 2018r i według VIN jest to model 2019r i wszystkie książki i instrukcje obsługi, które były wraz z autem są do modelu z 2019r.


Ma to kolosalne znaczenie w stosunku do 2017-2018, ponieważ model na 2019r jest modelem "poliftowym" mechanicznie/technicznie:

-najważniejsza zmiana to zmiana zawieszenia na zupełnie inny, opracowany od podstaw system amortyzatorów FOX Live Valve, pomarańczowo- szare zamiast srebrno-niebieskich w modelach 2017-2018.
Pozostałe zmiany obejmują:
-nowy system do pokonywania ciężkiego terenu Trail Control

-inne fotele (inny krój, inny profil, inne przeszycia)

-inaczej rozplanowana dźwignia skrzyni biegów (system trybu ciągniętej przyczepy przeniesiony z dźwigni na kierownicę)

-inny rodzaj/wzór/kolor felg
-inna tylna klapa
-inna plastikowa pokrywa silnika (pod maską)
-lekko zmodyfikowany środkowy panel sterujący

-usunięte niedociągnięcia „wieku dziecięcego” w stosunku do 2017-2018r

Dnia 01.10.2015r przeprawadzony duży serwis:
-przegląd
-olej silnikowy Mobil (dedykowany do silników Ford)
-filtr oleju oryginał Motorcraft FL-500S (stosowany fabrycznie na pierwszy montaż)
-świece zapłonowe irydowe NGK dedykowane typowo do Raptora
-filtr powietrza amerykańskiej firmy WIX
-filtr kabinowy firmy WIX
Wszystkie powyższe części zakupione w USA.


Absolutnie maksymalna wersja wyposażenia F150 Raptor Performance w największej oferowanej kabinie w najbogatszej możliwej opcji.


Najbardziej efektowny kolor, z całkowicie czarnym wnętrzem.

Sprowadzony półtora roku temu (właściciel rocznik 1965) i przez ten czas przejechał po polskich drogach około 1000 kilometrów z czego ostatnie 400km autostradą.


Opony, hamulce, podwozie, lakier, zawieszenie, silnik, skrzynia, napędy w super stanie.


Sprowadzenie wraz z częściami i naprawą wyszło ponad 200tyś zł + czas i nerwy, więc historie, że z USA jest taniej można wsadzić między bajki...


Samochód jest w bardzo dobrym stanie. Nie ma mowy o żadnych wyciekach, zapoceniach czy dziwnych dźwiękach.


Zdjęcia zupełnie nie oddają wyglądu rzeczywistego. Na żywo auto jest dużo większe, dużo szersze, potężniejsze i na każdym robi ogromne wrażenie.


Cena za model 2019r jest wyjątkowo okazyjna (z przyczyn osobistych), więc proszę się nie targować, bo samochód jest warty kilkadziesiąt tysięcy więcej. Różnicę między 2019 a 2017-2018 można bardzo łatwo „wy-google-ować” .


Jest to maksymalna wersja wyposażenia, bogatszej nie było.

Kolor rzecz gustu, jednak śmiało stwierdzam, że w żadnym innym kolorze Raptor nie robi takiego wrażenia.


Sprowadzony uszkodzony przodem (zderzak, grill, lampy, pas przedni z chłodnicami) ze statusem Run&Driver (palący, jeżdżący)
Uszkodzenia skończyły się na strefie bezpieczeństwa zgniotu i absolutnie nie wykroczyły poza pas chłodnic, który w całości został wymieniony na nowy.

Maska, błotniki, szyba czołowa i deska rozdzielcza były nienaruszone.
Nr VIN: 1FTFW1RG6KFA12457


Samochód po puszczeniu kierownicy prowadzi się jakby jechał po szynach.

Wszystkie napędy i tryby załączają się w mgnieniu oka.


Wgrane menu w języku polskim wraz z najnowszymi mapami.


Realne spalanie: 400km trasy autostradą z prędkością 140-150km/h przejechałem z wynikiem 15L/100km, stałem też trochę w korkach (rzeczywiste spalanie z dystrybutora a nie wg wskazań komputera).

Można założyć instalację gazową. Jest dedykowana instalacja Prins dokładnie pod to auto, koszt montażu 10-12tyś zł.


Kontakt wyłącznie telefoniczny


Nie wystawiam żadnej faktury. Wyłącznie umowa kupna – sprzedaży, ponieważ jestem osobą prywatną i nie prowadzę auto-handlu.





















Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art.66, $1.Kodeksu cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

 

26 września 2025 16:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

F150

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2018

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

169999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Raptor

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni