Ford F150 - 1
Ford F150 - 2
Ford F150 - 3
Ford F150 - 4
Ford F150 - 5
Ford F150 - 6
Ford F150 - 7
Ford F150 - 8
Ford F150 - 9
Ford F150 - 10
Ford F150 - 11
Ford F150 - 12
Ford F150 - 13
Ford F150 - 14
Ford F150 - 15
Ford F150 - 16
Ford F150 - 17
Ford F150 - 18
Ford F150 - 19

1 / 20

Ford F150 - 1
Ford F150 - 2
Ford F150 - 3
Ford F150 - 4
Ford F150 - 5
Ford F150 - 6
Ford F150 - 7
Ford F150 - 8
Ford F150 - 9
Ford F150 - 10
Ford F150 - 11
Ford F150 - 12
Ford F150 - 13
Ford F150 - 14
Ford F150 - 15
Ford F150 - 16
Ford F150 - 17
Ford F150 - 18
Ford F150 - 19

Najważniejsze

Przebieg

449 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

5 400 cm3

Moc

320 KM

Opis

2009 | 449 000 km | Instalacja LPG | 3. właściciel | Carfax | Hak | Stan wzorowy | Możliwa zamiana na Infiniti QX70 3.7

Opis ogólny

Sprzedaję swojego Forda F-150, którym jeżdżę od ponad 4 lat. Sprowadziłem go osobiście z USA jako pojazd zajęty przez bank bez uszkodzeń mechanicznych. Jestem trzecim właścicielem tego auta od nowości. Samochód regularnie użytkowany do celów firmowych (automatyka przemysłowa) głównie w dłuższych trasach (100–400 km), nie był katowany, przeładowywany ani eksploatowany w ciężkim terenie. Sprzedaję ze względu na zakończenie działalności gospodarczej.

Do auta posiadam pełny raport Carfax, dwa kluczyki, instrukcję obsługi oraz kompletną dokumentację serwisową. Możliwa zamiana na Infiniti QX70 3.7 z udokumentowaną historią.

Silnik i napęd

• Silnik 5.4 V8 Flexible Fuel (FFV) 320 KM – fabrycznie wzmocniony, przystosowany do zasilania benzyną, etanolem E85 i LPG (wzmocnione gniazda zaworowe i uszczelnienia, co bardzo dobrze współpracuje z instalacją gazową).

• Instalacja LPG – zamontowana profesjonalnie, regularnie serwisowana. Spalanie LPG ok. 19–20 l/100 km. Silnik pracuje równo, nie bierze oleju, nie kopci.

• Olej silnikowy Motorcraft 5W20 wymieniany co 8–10 tys. km

• Olej w skrzyni automatycznej wymieniany co 60–80 tys. km (ostatni serwis przy ok. 430 tys. km).

• Kompresja idealna na wszystkich cylindrach, brak wycieków.

• Skrzynia biegów – płynna praca, brak szarpnięć, żadnych błędów ECU (potwierdzone diagnostyką).

• Hak holowniczy – fabryczny, używany sporadycznie.

Serwis i naprawy (terminy/wymiany)

• Cewki zapłonowe i sondy lambda – komplet wymieniony na oryginały przy ok. 400 tys. km

• Amortyzatory tylne - wymienione przy ok. 390 tys. + kompletne kolumny przód – wymienione przy ok. 430 tys. km

• Rozrusznik – nowy, wymieniony jesienią 2024

• Łączniki stabilizatora przód – wymienione wiosną 2025

• Konserwacja ramy i podwozia – co 1-2 lata od początku eksploatacji w Polsce, ostatnia konserwacja wiosna 2025

• Klimatyzacja – sprawna, regularnie serwisowana i odgrzybiana

• Wymienione tydzień temu tarcze i klocki hamulcowe z tyłu.

Wyposażenie i dodatki

• System sterowania głosowego Ford SYNC – obsługa telefonu, radia i multimediów z kierownicy lub głosowo (Bluetooth, komendy głosowe)

• Nowe lampy przód z LED DRL i spryskiwaczami (montaż 2025)

• Czujniki parkowania przód, kamera cofania, lusterka panoramiczne (doposażenie 2023)

• Roll bar z lampą roboczą LED, mocowanie koła zapasowego na roll barze

• Gruba wykładzina gumowa na podłodze paki, nadkola tył (paka nie była narażana na ciężki transport)

• Dwa pełne komplety kół:

o Letnie (All Terrain): po jednym sezonie, rozmiar 295/70 R18, gruby bieżnik, felgi aluminiowe

o Zimowe: po jednym sezonie, rozmiar 265/65 R18, praktycznie jak nowe, na oryginalnych felgach aluminiowych Forda

Stan wizualny i uczciwie o minusach

Auto nie jest nowe, dlatego posiada naturalne, drobne ryski lakieru oraz ślady po kamyczkach, typowe dla eksploatacji w trasie. Są to wyłącznie defekty wizualne, nie mające wpływu na stan techniczny ani komfort jazdy. Rama i podwozie regularnie konserwowane.

Podsumowanie

Dla osób, które przerażają przebiegi 400-600 tyś km w autach amerykańskich: amerykańskie wolnossące V8 o dużej pojemności (np. 5.4, 5.0, 5.7, 6.2) charakteryzują się niskim wysileniem (mało koni mechanicznych z 1 litra pojemności), co oznacza mniejsze obciążenia termiczne i mechaniczne na jednostkę objętości. Pracują przy niższych obrotach i niższych ciśnieniach doładowania (bo ich po prostu nie mają), przez co podzespoły są mniej narażone na szybkie zużycie, jest to prosta, solidna konstrukcja. Takie silniki są projektowane z myślą o długowieczności i bezawaryjności, mają grubsze ścianki cylindrów, mocniejsze wały korbowe, mniej skomplikowane układy zasilania i wydechu. Wszystkie elementy ramy i zawieszenia są potężne i stworzone do ciężkiej pracy.

Ten samochód, był użytkowany rozsądnie, regularnie serwisowany i nie wymaga żadnych inwestycji na start. Instalacja LPG oraz wzmocniony silnik Flexible Fuel dają gwarancję niskich kosztów eksploatacji jak na tej klasy auto. Wszystkie dodatki i wyposażenie podnoszą komfort oraz bezpieczeństwo.

Możliwa zamiana na Infiniti QX70 3.7 – preferowany egzemplarz z udokumentowaną historią i w dobrym stanie.

Zapraszam do kontaktu, oględzin i jazdy próbnej! Więcej szczegółów chętnie przekażę zainteresowanym.

 

23 sierpnia 2025 19:26

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

F150

Kolor

Bordowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

58100

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Andrzej

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni