Ford Fiesta 2.0 ST - 1
Ford Fiesta 2.0 ST - 2
Ford Fiesta 2.0 ST - 3
Ford Fiesta 2.0 ST - 4
Ford Fiesta 2.0 ST - 5
Ford Fiesta 2.0 ST - 6
Ford Fiesta 2.0 ST - 7
Ford Fiesta 2.0 ST - 8
Ford Fiesta 2.0 ST - 9
Ford Fiesta 2.0 ST - 10
Ford Fiesta 2.0 ST - 11
Ford Fiesta 2.0 ST - 12
Ford Fiesta 2.0 ST - 13
Ford Fiesta 2.0 ST - 14
Ford Fiesta 2.0 ST - 15

1 / 16

Ford Fiesta 2.0 ST - 1
Ford Fiesta 2.0 ST - 2
Ford Fiesta 2.0 ST - 3
Ford Fiesta 2.0 ST - 4
Ford Fiesta 2.0 ST - 5
Ford Fiesta 2.0 ST - 6
Ford Fiesta 2.0 ST - 7
Ford Fiesta 2.0 ST - 8
Ford Fiesta 2.0 ST - 9
Ford Fiesta 2.0 ST - 10
Ford Fiesta 2.0 ST - 11
Ford Fiesta 2.0 ST - 12
Ford Fiesta 2.0 ST - 13
Ford Fiesta 2.0 ST - 14
Ford Fiesta 2.0 ST - 15

Najważniejsze

Przebieg

216 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

150 KM

Opis

Sprzedam Forda Fiestę mk6 z silnikiem 2.0 o mocy 150 KM, wyposażonego w instalację LPG. Samochód kupiłem w 2020 roku z przebiegiem 155 000 km i od tego czasu służył mi jako codzienny środek transportu. Auto było regularnie serwisowane, z wymianą wszystkich płynów i części eksploatacyjnych na bieżąco. Wyposażenie obejmuje m.in.: tempomat, półskórzane podgrzewane fotele, sterowanie radiem z kierownicy, AUX do podłączenia zewnętrznego audio, automatyczną klimatyzację i czujnik deszczu przedniej szyby, zestaw głośnomówiący. Wnętrze zadbane, nie było palone. Auto w oryginalnym stanie, żadnych szpecących dodatków, nakładek marketowych z kiczowatymi napisami.


Dzięki instalacji gazowej samochód jest bardzo ekonomiczny – spalanie gazu w mieście wynosi ok. 10-11 l/100 km, a w trasie 7-9 l/100 km. Przykładowo, z Krakowa do Budapesztu przejechałem trasę na jednym tankowaniu gazu, czyli za ok. 100 zł w jedną stronę. Przy spokojnej jeździe na tempomacie (90 km/h) spalanie potrafi spaść do 7 l/100 km. Rekordowy dystans na jednym tankowaniu gazu to 547 km (Kraków – Gostycyn pod Bydgoszczą).


W 2021 roku wykonano pełną konserwację podwozia. W komplecie przekazuję opony letnie Nokian Wetproof oraz zimowe Barum na stalowych felgach.


Decyzja o sprzedaży związana jest z powiększeniem rodziny i potrzebą zmiany auta na pięciodrzwiowe, aby ułatwić montaż fotelika dziecięcego. Obecnie samochód wykorzystywany jest sporadycznie, głównie w weekendy.


Najważniejsze informacje:


  • Przebieg: 216 700 km
  • Rok montażu instalacji LPG: 2018
  • EURO 4 (jakby ktoś martwił się o strefę czystego transportu ;) )
  • Olej wymieniany co 8 000 km (Liqui Moly 10w40)
  • Coroczny przegląd instalacji LPG i wymiana filtrów
  • Ostatni przegląd rejestracyjny: ważny do 25.06.2026
  • Polisa OC ważna do 29.04.2026
  • Komplet opon letnich i zimowych (zimowe na stalowych felgach)
  • VIN: WF0DXXGAJD7M20502


Najważniejsze naprawy i konserwacje:


  • 2020: wymiana sprzęgła (Sachs), alternatora, pompy paliwa i akumulatora
  • 2021: kompleksowa konserwacja podwozia, regulacja luzów zaworowych, kontrola napięcia łańcucha rozrządu
  • 2022: nowy katalizator (poprzedni był przytkany), nowy wydech końcowy, wymiana belki skrętnej, nowe tylne amortyzatory
  • 2023: wymiana wszystkich klocków i tarcz hamulcowych, regeneracja wszystkich zacisków, nowa chłodnica klimatyzacji (poprzednia uszkodzona kamieniem)
  • 2024: ponowna regulacja luzów zaworowych i kontrola łańcucha rozrządu, wymiana przewodów hamulcowych, naprawa blacharska zderzaka, wymiana maski
  • 2025: wymiana węży paliwowych, elementów zawieszenia


Część napraw udokumentowana fakturami. Daty napraw mogą się nieznacznie różnić; mogłem pominąć drobniejsze serwisy.


Wady i uwagi:


  • Niewielkie mankamenty lakiernicze: purchel na tylnej klapie, drobne pęknięcia lakieru na tylnym zderzaku (pozostałość po poprzednim właścicielu), zadrapanie i wgniecenie parkingowe na prawym tylnym nadkolu oraz kilka drobniejszych rys.
  • Zdarza się falowanie obrotów na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu; po rozgrzaniu auto pracuje prawidłowo.
  • Nieszczelny zbiorniczek płynu chłodzącego – wymaga zespawania plastiku (koszt niewielki, brak czasu na naprawę).
  • Wycieraczka przedniej szyby nie wraca do pozycji wyjściowej (prawdopodobnie kwestia krańcówki w silniku).
  • Z związku z wymianą katalizatora ponieważ stary był zapchany może pojawić się czasem check engine, jest to niestety przypadłość związana z zamontowaniem nie oryginalnego katalizatora (oryginalne nie były możliwe do kupienia)
  • Końcowy tłumnik tłucze się o metalową obudowę podwozia na nierównościach, został źle przyspawany, może można to jakoś poprawić.


W razie pytań zapraszam do kontaktu!

 

21 lipca 2025 20:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Fiesta

Wersja

2.0 ST

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

Mk6 (2002-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja manualna

Tapicerka skórzana

Sportowe fotele - przód

Elektryczne szyby przednie

Informacje o sprzedającym

Bartek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store