Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 1
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 2
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 3
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 4
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 5
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 6
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 7
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 8
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 9
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 10
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 11
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 12
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 13
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 14
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 15
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 16
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 17
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 18
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 19
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 20
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 21

1 / 22

Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 1
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 2
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 3
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 4
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 5
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 6
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 7
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 8
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 9
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 10
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 11
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 12
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 13
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 14
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 15
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 16
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 17
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 18
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 19
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 20
Ford Focus 2.3 EcoBoost ST-3 - 21

Najważniejsze

Przebieg

144 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

2 261 cm3

Moc

280 KM

Opis

Witam,


Na sprzedaż posiadam swój prywatny samochód jakim jest Ford Focus w wersji ST w kolorze Frozen White.

Pojazd jest u mnie od nowości, został wykupiony na wiosnę z Leasingu.


Sprzedaż na umowę Kupno-Sprzedaży


Auto bardzo zrywne, perfekcyjnie prowadzące się, a zarazem idealne na codzień.

Silnik 2.3 Ecoboost generuje 280 KM oraz 420 NM momentu obrotowego.

Jak na swoją moc, samochód przy spokojnej jeździe potrafi zaskakująco mało palić. Przy normalnej jeździe po mieście można spokojnie wykręcić 10 litrów/100km a w trasie 7-8 litrów.

Auto użytkowałem prywatnie, nikomu nie wypożyczałem, nie jeździłem na tor.


Auto bogato wyposażone między innymi:

- Oświetlenie Full Led adaptacyjne - Automatyczne światła długie wycinające pojazdu z przeciwka.

- Head-up

- Zestaw audio B&O Play o mocy 675W

- Oświetlenie Ambientowe

- Fotele w pełni elektryczne, podgrzewane RECARO

- Pakiet PERFORMANCE: Rev Match, Launch Control, Performance Shift Light,

- Adaptacyjne zawieszenie

- Tryby jazdy Slisko/normal/sport/torowy

- Zaciski czerwone Performance

- Przyciemniane szyby tylne fabrycznie,

- system Keyfree bez stacyjkowy

- Pakiet Parking: Wysuwające się plastikowe nakładki na krawędź drzwi, kamera cofania z szerokim punktem widzenia, asystent parkowania

- Tempomat w dwóch opcjach - Adaptacyjny oraz Inteligentny (czyta znaki i dostosowuje prędkość)

- Wycieraczki z czujnikiem deszczu,

- Pakiet Winter - Grzana szyba, kierownica, fotele,


Do najbogatszej wersji brakuje jedynie panoramicznego dachu.



Auto serwisowanie podczas gwarancji (do 100 tyś) w AS0. Po gwarancji byłem w ASO jeszcze na pełnym przeglądzie przy 120 tyś, pozostałe wymiany robiłem prywatnie w innym serwisie.

Pierwszy olej zmieniony po 3 tyś, kolejne serwisy olejowe robione co 8-10 tyś.

W czwartek 18 Września auto dostanie nowe klocki hamulcowe przód+tył.

Zawieszenie sprawdzane na stacji diagnostycznej - bez jakichkolwiek zastrzeżeń.


Auto nie wymaga wkładu, jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz wizualnym,

Jest kilka drobnych zadrapań na przednim zderzaku od kamyków oraz zagłębień na masce po niefortunnym zaparkowaniu pod orzechem w wietrzny dzień. Nie robiłem, bo na białym lakierze są całkowicie niezauważalne.


W historii pojazdu widnieje wymiana drzwi lewych przednich oraz tylnych + malowanie błotnika. Jest to związane z najechaniem podczas wyjazdu z parkingu na niski, niewidoczny z poziomu kierowcy murek pod blokiem. Naprawa była dokonana w ASO na oryginalnych częściach.

Prawe tylne drzwi malowane z powodu dość głębokiego zarysowania przez pręt na drodze gruntowej. Naprawa w prywatnym serwisie blacharsko lakierniczym.


Na chwilę obecną w toku jest naprawa na koszt sprawcy tylnego zderzaka. Na zdjęciach jest to nie widoczne, natomiast podczas niewielkiego karambolu na światłach jedno z aut oparło się o mój zderzak, przez co lakier jest delikatnie zadrapany i ma pękniętą strukturę. W serwisie poinformowano, że zamówią nową oryginalną część, aby nie malować obecnego.


Żadna z napraw nie wpływa na obecny wygląd pojazdu, auto wygląda dokładnie tak, jak wyjechało z salonu w 2020 roku.


Auto wykupiłem z Leasingu, obecnie jest jako moje prywatne poza firmą. Nie wystawię faktury VAT.


Aktualna polisa OC/AC ważna do 18 lutego 2026 roku.



Dla osób mocno zainteresowanych cena podlega negocjacji.


Zapraszam do kontaktu!


Łukasz -

 

15 września 2025 16:21

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

2.3 EcoBoost ST-3

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2019

Generacja

Mk4 (2018-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

108900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni