Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 1
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 2
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 3
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 4
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 5
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 6
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 7
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 8
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 9
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 10
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 11
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 12
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 13
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 14
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 15
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 16
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 17
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 18
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 19
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 20
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 21
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 22
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 23
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 24

1 / 25

Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 1
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 2
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 3
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 4
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 5
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 6
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 7
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 8
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 9
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 10
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 11
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 12
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 13
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 14
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 15
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 16
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 17
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 18
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 19
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 20
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 21
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 22
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 23
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium - 24

Najważniejsze

Przebieg

248 941 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

136 KM

Opis

Sprzedam bardzo zadbanego i równie doinwestowanego Forda Focusa, którym przez ostatnie 3 lata jeździ moja żona.


Poprzedni właściciel od którego auto kupiliśmy wymienił w nim pompę wtryskową common rail oraz zregenerował reflektory i wymienił żarniki ksenonowe.

Od tego czasu auto cały czas garażowane, rokrocznie przeprowadzany serwis olejowy, wymiana filtrów oleju/paliwa/kabiny/powietrza, a także serwis klimatyzacji plus ozonowanie.


Od razu po zakupie (październik 2022) oprócz serwisu olejowego i klimatyzacji auto otrzymało:

1) nowe opony MICHELIN CrossClimate 2 205/55R16 91V,

2) zestaw świateł do jazdy dziennej AMIO Światła LED 501HP / 01520 z homologacją (zestaw zawiera automat, dzięki któremu nie trzeba pamiętać o wyłączaniu/włączaniu świateł LED),

3) urządzenie multimedialne Vision&Sound model R-Line + PL z systemem Android 11.0 up PL i polskim menu, nawigacją i dożywotnimi aktualizacjami oprogramowania gratis, zestawem głośnomówiącym oraz kamerą cofania,

4) nowy zestaw głośników dwudrożnych – z zestawem V&S naprawdę świetnie brzmi,

5) oświetlenie LED drzwi – bardzo przydatne przy wysiadaniu i wsiadaniu w zaciemnionych miejscach,

6) zestaw oświetlenia LED wnętrza,

7) nowy komplet dywaników gumowych,

8) przednie chlapacze,

9) mocowania ISOFIX.


W kwietniu 2023 r. naprawiono zawór EGR i przy okazji (w wyspecjalizowanym w tym warsztacie) podniesiono moc w ramach usługi Eco-Tuning w wyniku czego silnik osiąga 160 KM i 378 Nm (wykres w dokumentacji auta).


Poza tym w trakcie eksploatacji w aucie wymieniłem:

1) kompletny rozrząd – kwiecień 2023,

2) stopkę anteny radia (jedna z bolączek tego modelu) plus wiązkę – sierpień 2023,

3) akumulator – listopad 2023,

4) tuleje wahacza tył, sworzeń wahacza przód – lipiec 2025,

5) klocki hamulcowe tył – lipiec 2025,

6) alternator – wrzesień 2025.


Auto używane jako drugie w rodzinie stąd też niskie roczne przebiegi i decyzja o sprzedaży.


Przyszły kupujący będzie mieć pojazd nietuzinkowy dający dużo przyjemności z jazdy – zrywny, ekonomiczny, zadbany, doposażony, komfortowy, pakowny i regularnie serwisowany.


Na początek eksploatacji będzie zbędny też jakikolwiek „pakiet startowy”, bo oprócz opisanych wyżej napraw w lipcu 2025 r. wymieniono też olej silnikowy, filtr oleju, filtr paliwa, filtr kabiny, filtr powietrza, płyn do wspomagania kierownicy, płyn hamulcowy oraz przeprowadzono serwis klimatyzacji plus ozonowanie.

 

15 października 2025 15:52

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

Turnier 2.0 TDCi DPF Titanium

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

Mk2 (2004-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

18000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Konrad

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni