Witam,
Dzisiaj nadszedł czas rozstania z naszą Foką
Auto kupione z przebiegiem 150 tys, z książką serwisową, i u nas dbane jak tylko można było.
Do auta posiadamy dwa kpl. kół: zima na stali z oryginalnymi kołpakami forda, plus alufelgi na lato (ostatnie zdjęcie). Obydwa komplety na oponach w dobrym/bardzo dobrym stanie.
Jest to jedna z najbogatszych wersji, czyli Titanium.
Z takich najciekawszych smaczków posiada radar który sam hamuje. jak wyczuje niebezpieczeństwo do 40 km/h, asystent parkowania który sam zaparkuje równolegle, nagłośnienie SONY, oraz grzana przednia szyba, wraz z fotelami. Tylne światła są wyposażone fabrycznie w tak zwane Light Bary.
Auto jest doposażone w Ledy do jazdy dziennej które zastępują fabryczną kratkę w zderzaku.
W aucie zostawiam w gratisie wideorejestrator 70mai.
Do auta posiadam matę bagażnika, która została wyciągnięta do zdjęć, aby pokazać rzeczywisty stan bagażnika, oraz drugi komplet oryginalnych dywaników welurowych.
Naprawy które przeprowadziliśmy, tak w miarę chronologicznie:
- modyfikacja bloku silnika (fabryczne bloki pękały), wraz z wymianą rozrządu, oraz regeneracją turbo, oraz innymi dodatkami, których już nie pamiętam
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- wymiana termostatu na taki z niższą temperaturą otwarcia
- wymiana chłodnicy płynu, wraz z dwoma przewodami dochodzącymi do niej
- wymiana pokrywy zaworów (ze względu na wbudowany w nią separator)
- olej w okresie docierania do 10 tys. km wymieniany 3 razy, później co 10 tys, ostatnia wymiana przy 181 tys. (olej valvoline, filtry mann)
- klocki hamulcowe przód + tył (tarcze były jeszcze bez problemu do dalszego użytkowania)
- poduszka silnika od strony rozrządu
- akumulator
- czujnik ciśnienia oleju
O auto dbaliśmy jak umieliśmy, jednak przyszedł czas na zmiany.
Większość napraw przeprowadziłem sam, i mogę o nich opowiedzieć ze względu na to że prowadzę warsztat samochodowy.
Pewnie znajdzie się jeszcze coś o czym nie napisałem, ale to już zapraszam do kontaktu telefnicznego