Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 1
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 2
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 3
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 4
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 5
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 6
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 7
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 8
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 9
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 10
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 11
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 12
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 13
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 14
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 15
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 16

1 / 17

Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 1
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 2
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 3
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 4
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 5
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 6
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 7
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 8
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 9
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 10
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 11
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 12
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 13
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 14
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 15
Ford Fusion 2.0 EcoBoost Titanium - 16

Najważniejsze

Przebieg

146 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

240 KM

Opis

Ford Fusion

2.0 benzyna, AWD

Wersja wyposażenia: SE + dołożony przy konfiguracji Technology Package, Cold Weather Package, Equipment Group 202A

Min. Reflektory Full LED, czujniki parkowania tylne, lepszy system audio, dwustrefowa klimatyzacja, duży ekran z systemem SYNC3, asystent głosowy, Apple CarPlay, android auto, podgrzewane lusterka, lampy przeciwmgłowe, odpalanie z kluczyka, skórzana kierownica, podgrzewane fotele przednie


Przebieg 140tys km

Rok modelowy 2017, prod. 2016

Sprowadzony w 2021 przeze mnie z USA z niewielką szkoda w postaci wgniecionych drzwi pasażera. Jeden właściciel w USA. Pierwszy właściciel w Polsce. Carfax do wglądu, zdjęcia uszkodzeń dostępne w internecie po wpisaniu nr vin. Historia nie była usuwana, bo nie ma co ukrywać, uszkodzenia tak naprawdę powierzchowne, wymagały wymiany drzwi i naprawy zagięcia błotnika. Żadna poduszka ani kurtyna nie wystrzeliła. Auto naprawione na oryginalnych częściach. Tylne lampy przystosowane do wymogów europejskich tj. kierunkowskazy pomarańczowe dynamiczne, dołożone tylne światło przeciwmgłowe w miejsce oryginalnego przycisku. W Polsce niestety miał trzy szkody, ale na szczęście tylko w postaci obcierek lakieru na co posiadam zdjęcia. Z uwagi, że były dość głębokie to nie nadawały się do polerki i wymagały malowania (przedni i tylny zderzak).


Samochód w ciągłej eksploatacji, przez cały okres posiadania zrobiłem nim około 35 tys kilometrów, nie straszne mu ani mniejsze ani większe wyprawy (zaliczył wyjazd do Czarnogóry bez najmniejszej awarii). Regularnie co 10tys wymiana oleju i filtrów. Trzykrotnie w trakcie posiadania wymieniony olej w skrzyni. Pozostałe naprawy niewielkich usterek, które w zdecydowanej większości były nad wyraz, ale chciałem żeby auto było idealne i dbałem jak mogłem, pieniędzy nie oszczedzalem:


08/21 - olej silnikowy, olej w skrzyni, tarcze i klocki tył

02/22 - olej silnikowy, olej w skrzyni, sprzęgło tylnego mostu

09/22 - tarcze i klocki przód

01/24 - olej silnikowy, drążki i końcówki drążków, półoś prawa przednia, piasta prawa przednia (coś biło podczas jazdy z większą prędkością), wąż górny układu chłodzenia, zbieżność

02/24 - olej w skrzyni

04/24 - amortyzatory i mocowania tył

07/24 - uszczelniacze zaworowe i wydechowe

09/24 - łączniki stabilizatora przód

10/24 - wymiana tylnego mostu

12/24 - akumulator

01/25 - PDR - wyciąganie wgniotek

06/25 - pełna korekta lakieru, polerowanie

06/25 - olej w skrzyni, stabilizator tył prawy

Samochód na oponach wielosezonowych, przejeżdżony jeden sezon.


Dodatkowo przyciemnione szyby tylne, przyciemnione lampy tylne, oklejona tylna listwą chromowana czarną folią.


Grill przedni zmieniony na plaster miodu ze względów estetycznych - zderzak nie był uszkodzony.


Zawieszenie obniżone na sprężynach firmach Vogtland - troszkę sztywniej :)


Średnie spalanie przy MOJEJ jeździe to 8l trasa, 10l miasto. Podkreślam, że przy mojej jezdzie, żeby nie było zdziwienia. Na wielu grupach forda fusiona na Facebooku można poczytać raporty innych użytkowników. Ja akurat staram się jeździć zgodnie z ograniczeniami, z szybkiej jazdy dawno temu.


Uprzedzając pytania, czemu mimo chęci sprzedaży było coś robione - sprzedaje auto w takim stanie w jakim chciałbym kupić. Auto jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym. Nowemu właścicielowi zostaje tylko do zrobienia wymiana oleju silnikowego (do tej pory lałem oryginalny Motorcraft).


W razie pytań śmiało dzwonić, nie mam nic do ukrycia, na każde pytanie chętnie odpowiem.

 

12 sierpnia 2025 6:05

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Fusion

Wersja

2.0 EcoBoost Titanium

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

60500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni