Ford Escape Hybrid Titanium (najwyższa wersja wyposażenia pomijając Vignale, którego w USA nie było) znany w Europie jako Kuga:
- napęd 4x4,
- silnik 2,5 Hybryda (spalanie około 6l/100 km), 210 KM
- skrzynia automatyczna (skrzynia H4F45)
- najpiękniejszy kolor Dark Persian Green,
- pakiet wyciszenia (klejone szyby boczne i grubsza przednia szyba Soundscreen)
- rzadko spotykana jasna kremowa tapicerka (idealna, gdyż w lato się nie nagrzewa)
- pakiet full LED (automatyczne światła drogowe i mijania + doświetlanie zakrętów LED)
- klimatyzacja dwustrefowa,
- aktywny tempomat,
- asystent pasa ruchu,
- asystent parkowania,
- system BLIS (ostrzeżenia o ruchu poprzecznym),
- system start stop,
- system auto hold,
- Kilka różnych trybów jazdy w tym: normal, eco, sport, tryb jezdni mokrej, śniegu itp itd,
- automatyczne uruchamianie auta z kluczyka,
- 4 elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektryczna tylna klapa,
- elektryczny podgrzewany fotel kierowcy z pamięcią wraz z opcją easy entry (automatycznie się odsuwa i przesuwa przy wysiadaniu i wsiadaniu)
- elektryczny podgrzewany fotel pasażera,
- tylna kanapa przesuwana i ustawiane oparcia, komputer pokładowy,
- centralny zamek,
- kod na drzwiach do otwierania i zamykania samochodu,
- duży otwierany szklany dach wraz z zasłoną elektryczną,
- podłokietnik przód i tył,
- duży ekran Sync3 w języku polskim z systemem CarPlay i AndroidAuto,
- wirtualny licznik,
- czujniki martwego pola,
- kamera cofania,
- czujniki parkowania przód i tył,
- sczytywanie znaków drogowych,
- kierownica skórzana wielofunkcyjna podgrzewana, ustawiana w dwóch płaszczyznach,
- koła 19 cali z nowymi oponami wielosezonowymi wraz z czujnikami ciśnienia, koło zapasowe.
Wymieniony akumulator na nowoczesny do hybryd (koszt ok. 1300zl) pod koniec 2024.
Serwisowany, wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów.
Wymieniony olej w skrzyni, napełniona klimatyzacja.
Wszystko wpisane w książeczkę serwisową.
Na aucie położona jest od roku ceramika.
Auto kupione w 2022 roku ze stanem licznika 70 tysięcy. Aktualnie ma 98 tysięcy i rośnie (użytkowane codziennie przez żonę).
Auto uszkodzone lekko w przód i tył: auto stało na skrzyżowaniu i ktoś najechał na tył a Escape przez to uderzył przodem w poprzedzające auto trafiając idealnie w czujnik poduszek. Kurtyny i poduszka kierowcy wraz z poduszką kolanową wystrzelone i oczywiście wymienione (Udostępniam zdjęcia i Carfax zainteresowanym).
Auto w pełni przystosowane do warunków europejskich (światła europejskie).
Stan techniczny auta oceniam na perfekcyjny.
Jest to idealny egzemplarz w pięknej praktycznie pełnej specyfikacji (brakuje jedynie Head-Up).
Badanie techniczne i ubezpieczenie do kwietnia 2026.
Zapraszam do obejrzenia, jak i na jazdę próbną. Zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnej stacji diagnostycznej lub w serwisie Ford.
Nie interesuje mnie żadna zamiana.