1 / 30
Najważniejsze
Przebieg
301 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 560 cm3
Moc
115 KM
Opis
Ford Mondeo MK4 kombi 1.6 TDCi 2011
Przebieg 301 tys. km
Przegląd ważny do: 24.03.2026 r.
Pierwsza rejestracja za granicą: 27.04.2012 r.
Pierwszy właściciel w Polsce: 14.04.2017 r.
Bezwypadkowy - ja i poprzedni właściciel - nie było wypadków lub kolizji, nie posiadam informacji żeby w przeszłości jakieś były.
Samochód sprowadzony z Niemiec w 2017 r. W Polsce jestem jego trzecim właścicielem (od 2019 r.), auto odkupiłem od znajomego.
Samochód bez problemów o przechodził przez badania techniczne, ostatnia dłuższa trasa (Śląsk-Gdańsk) zrobiona w maju bez żadnych problemów. Auto użytkowane do dojazdów do pracy (ponad 20 km w jedną stronę), kilka/kilkanaście razy w roku dłuższe trasy po 300-600 km – nigdy nie było problemów z filtrem DPF.
Odpala i jeździ bez problemów.
Podstawowe wyposażenie:
• czujniki parkowania przód + tył
• szyby elektryczne przód + tył
• klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
• relingi dachowe
• hak (aktualnie zdemontowany).
Istotne naprawy/wymiany:
• wymiana rozrządu: przy ok. 280 tys. km (sierpień 2024 r.), wcześniej przy 216 tys. km (listopad 2020 r.),
• kompletna konserwacja podwozia – lipiec 2024 r.,
• wymiana akumulatora – listopad 2023 r.,
• regulacja wtrysków – styczeń 2022 r.,
• wymiana koła dwumasowego: przy ok 200 tys. km (marzec 2020 r.),
• wymiana szyby przedniej – lipiec 2017 r. (robił poprzedni właściciel, nie znam przyczyny).
Olej i filtry wymieniane co roku (wrzesień /październik), więc do wymiany w najbliższym czasie.
Zasadniczy problem: na zimnym silniku silnik pracuje głośniej, ma większe drgania i trochę dymi. Później przestaje i problem sporadycznie powraca, w szczególności na biegu jałowym (już bez dymienia).
Samochód oddałem do sprawdzonego mechanika (który serwisuje to auto odkąd je mam) celem diagnozy problemu. Dostałem takie informacje: brak błędów po podpięciu pod komputer, fizycznie nie widać nic niepokojącego (wycieków itp.). Prawdopodobną przyczyną mogą być mechaniczne problemy z którymś z wtrysków (mechanik stwierdził, że się tym nie zajmuje). Z racji że nie chcę szukać innego mechanika to auto sprzedaję w aktualnym stanie - stąd wynika jego niższa cena, uwzględniająca ewentualne koszty regeneracji wtrysku.
Jak pisałem wcześniej, samochód jeździ i odpala bez problemów, może się zdarzyć że przy oglądaniu auta problem nie wystąpi.
Inne minusy/problemy:
• szyba grzeje w ok. 50% w różnych paskach (nie że tylko jedna połowa)
• niedoskonałości w wyglądzie: w tym zarysowania z prawej strony, pęknięcia na zderzaku z tyłu, rdza (dziura) na masce - wszystko jak na zdjęciach,
• jakiś problem z korkiem spustowym z oleju - mechanik do którego jeździłem wymieniać olej twierdził że to nie problem (wymieniał przy użyciu wysysarki), ale jeśli ktoś wymienia sam to może być to minus,
• nie działa grzanie przedniego fotela kierowcy (pewnie nie działało już jak kupowałem auto, lecz przy zakupie w lecie tego nie sprawdziłem).
• brak działania start-stop - po wymianie akumulatora po 2-3 miesiącach system przestał działać system start-stop. Dla mnie było to na plus, więc dalej tematu nie sprawdzałem,
• wylatujący co jakiś czas mały okrągły przycisk do automatycznej klimatyzacji na desce rozdzielczej (wyłamana jedna z trzech nóżek),
• braki w wygłuszeniu pod maską – zapewne wyjedzone przez kunę.
Dodaję komplet opon zimowych (bez felg) - najbliższą zimę objadą.
3 października 2025 18:57
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ford
Model pojazdu
Mondeo
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2011
Generacja
Mk4 (2007-2014)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Zestaw głośnomówiący
Informacje o sprzedającym
Dawid
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie