Witam.
Po 10 latach w moich rękach pora na zmiany i sprzedaż wiernego członka rodziny czyli Forda Mondeo mk3 kombi z genialnym silnikiem 2,5 V6 z instalacją LPG.
Jest to oryginalna wersja GHIA
Wyposażenie:
4 elektryczne szyby z modułem komfortu sterowanym z pilota
2 komplety kluczy
halogeny przeciwmgłowe
tempomat
ABS
Kontrola trakcji
klimatyzacja (sprawna nie jakaś do nabicie)
6-cio biegowa skrzynia biegów
reflektory ksenonowe
czujnik deszczu
elektryczne składane i podgrzewane lusterka
ogrzewanie przedniej szyby
skórzane siedzenia
skórzaną kierownicę
drewniane wykończenia wnętrza
oryginalny odpinany HAK Brinkmatic
dwa komplety felg aluminiowych (letnie i zimowe)
Moduł Bluetooth w radiu + mikrofon
Samochód pochodzi z polskiego salonu, znana mi jest kompletna historia pojazdu - jest 100% bez wypadkowa co potwierdza to że nie wychodzi z niego żadna ukryta korozja po nieudolnych naprawach blacharskich.
Wszystkie naprawy był wykonywane na bieżąco a nawet więcej.
Podczas mojej eksploatacji (około 140 000km) poza rzeczami eksploatacyjnymi jak:
- hamulce
- oleje (zawsze tylko oryginalny olej Ford 5W30)
- filtry
- świece i kable
- elementy zawieszenia
wykonane zostały większe prace:
- remonty głowic, wraz z kompletem wszystkich uszczelek w silniku (wymieniane było naprawdę wszystko co było pod drodze)
- kompletny remont tylnego zawieszenia wraz z piaskowaniem i malowaniem elementów
Ze wszystkich prac posiadam zdjęcia do wzglądu.
Samochód posiada dwa praktycznie nowe komplety opon - oba z 2023 roku
Samochód jest zadbany jednak nie był trzymany pod kocem - jeździł i woził cała naszą rodzinę gdzie tylko oczy poniosły, woził rowery na dachy, ciągał przyczepy, dowoził dzieci do szkoły, a nas do pracy, jak trzeba było to i płytki, klej i farby jak był remont mieszkania.
Przez co nosi ślady tych przygód - posiada wgniecenia, rysy, obicia czy ślady rantów drzwi ludzi co nie umieją wysiadać z samochód.
Co do stanu blacharskiego, dzięki swojej bezwypadkowej historii nie ma poważnych wykwitów rdzy czy dziur co w tych modelach szczególnie przed liftingiem zdarza się często. Są naloty czy i miejsca które należy zabezpieczyć i się nimi zainteresować aby samochód pojeździł jeszcze parę lat - najgorzej jest niestety na tylnej klapie - tym należało by się zainteresować przed zimą aby zabezpieczyć to przed dalszym rozrostem
Wady (jak każdy je ma):
- korozja na tylne klapie przy oświetleniu rejestracji
- rozdarty na szwie fotel kierowcy
- zbliża się druga rata OC (czerwiec 2025)
- w sierpniu należy zlegalizować bultę LPG lub wymienić na nową
Mechanicznie auto jest sprawne w 100% (przegląd do Listopada 2025) wiec wsiadać i jechać.
Samochód zawsze robiłem dla siebie wiec nie było oszczędzania na częściach, zawsze były to dobre zamienniki lub części oryginalne FoMoCo.
Wszystkie naprawy mam spisane w książce serwisowej którą prowadziłem do tego pojazdu.
Zapraszam do oglądania.
Telefony typu wezmę za 5tysi bo więcej nie jest warty proszę sobie darować - szanujmy swój czas. Zastrzegam sobie prawo do bycia nie miłym dla takich ludzi - nie jestem zainteresowany sprzedażą na siłę.