1 / 29
Najważniejsze
Przebieg
81 186 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
5 812 cm3
Moc
650 KM
Opis
Ford Mustang GT, 5.0, 2015, wersja EU, GT Premium, 1. właściciel, salon PL, kompresor Roush, manual Tremec Magnum XL, strojenie Lund Racing USA 700+ KM, faktura VAT 23%.
Samochód został przeze mnie całkowicie przebudowany, tak aby pod klasyczną karoserią muscle cara ukryć jednocześnie wytrzymałą wyścigówkę i rasowe gran turismo. Projekt ten łączy wszystko to co najlepsze w motoryzacji: moc 700 KM, manualną skrzynię biegów i idealnie zbalansowane zawieszenie. Tuning wizualny jest dyskretny i nie zdradza osiągów ani możliwości auta. Wóz jest efektem 5-letniego bardzo żmudnego procesu rozwojowego.
Silnik został zmodyfikowany zgodnie ze specyfikacją Lund Racing z USA i korzysta z ich strojenia (ok. 680 KM przy 98 RON, ok. 700 KM przy 100 RON). Uzyskanie jeszcze większej mocy jest możliwe i łatwo osiągalne, ponieważ układ chłodzenia, układ napędowy oraz zawieszenie zmodernizowałem indywidualnie w taki sposób, że zapewniają one znaczny zapas bezpieczeństwa (do 900 KM mocy i do 950 Nm momentu obr.). Dodatkowe czujniki i wskaźniki temperatury dają pełną kontrolę nad warunkami pracy auta. Wszystkie płyny oraz materiały eksploatacyjne są regularnie wymieniane zgodnie ze szczegółowym harmonogramem serwisowym.
Zawieszenie zostało obniżone za pomocą sprężyn liniowych i jednocześnie podniesione za pomocą dystansów. Pozwoliło to na obniżenie środka ciężkości i zwiększenie sztywności osi przedniej o 21%, ale bez istotnej zmiany na osi tylnej (zaledwie 3%). Kompensuje to dodatkową masę kompresora i chłodnic z przodu (ok. 80 kg), nie pogarszając przyczepności tylnych kół napędowych. Jest to rozwiązanie na miarę, którego nie da się uzyskać za pomocą jakichkolwiek zestawów gotowych w tym także gwintowanych.
Stabilizatory, kąty pochylenia kół i amortyzatory są regulowane w szerokim zakresie. Komponenty zawieszenia zostały przerobione na metryczne i dodatkowo wzmocnione tulejami P/U i uniball dla większej trwałości oraz łatwej serwisowalności. Aktualne tuleje zawieszenia mają przebieg poniżej 5000 km.
Pancerna skrzynia biegów Tremec Magnum XL w połączeniu z profesjonalnym 1.5-drożnym dyferencjałem płytkowym KAAZ dają niesamowite wrażenia zarówno na torze wyścigowym jak i na ulicy, a dodatkowy przełącznik wyprowadzony do kabiny całkowicie wyłączy zbędne systemy bezpieczeństwa. Jednocześnie podczas spokojnej jazdy organiczne sprzęgło dwutarczowe Tilton pozwoli ci zmieniać biegi miękko jak w seryjnym aucie, a wyciszone i dopieszczone wnętrze da poczucie komfortu na szosie.
2 września 2025 11:08
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ford
Model pojazdu
Mustang
Wersja
Shelby GT500
Kolor
Czerwony
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2015
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Jan
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie