Ford Mustang - 1
Ford Mustang - 2
Ford Mustang - 3
Ford Mustang - 4
Ford Mustang - 5
Ford Mustang - 6
Ford Mustang - 7
Ford Mustang - 8
Ford Mustang - 9
Ford Mustang - 10
Ford Mustang - 11
Ford Mustang - 12
Ford Mustang - 13
Ford Mustang - 14

1 / 15

Ford Mustang - 1
Ford Mustang - 2
Ford Mustang - 3
Ford Mustang - 4
Ford Mustang - 5
Ford Mustang - 6
Ford Mustang - 7
Ford Mustang - 8
Ford Mustang - 9
Ford Mustang - 10
Ford Mustang - 11
Ford Mustang - 12
Ford Mustang - 13
Ford Mustang - 14

Najważniejsze

Przebieg

70 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

4 736 cm3

Moc

205 KM

Opis

English description will be added soon! As of now available upon request in short, Don't hesitate to reach me via what's app :)


Kluczowe fakty:

- Silnik po wymianie pierścieni w USA i uszczelnieniu, wg warsztatu specjalizującego się w Mustangach brzmi bardzo zdrowo, kompresyjnie i ma super ciśnienie oleju

- Silnik matching numbers, skrzynia z tego co pamiętam też (ma oznaczenia produkcyjne wybite na blaszce), dyfer chyba też (tego akurat nie weryfikowałem)

- Po kompletnych pracach blacharski tzn rozbrany 'do końca', wypiaskowany, poskładany na nowych częściach blacharskich, polakierowany itd

- Piękna robota lakiernicza (położone bodajże 2 warstwy lakieru, żeby "nie siadł" po czasie - nie jestem znawcą w tym temacie, ale mam pełne zaufanie do zakładu gdzie było to robione)

- Zdecydowana większość elementów nowych/odrestaurowanych

- Elektryczne ssanie i aparat zapłonowy

- Na wszystkie części mam rachunki

- Odbudowany w sposób jak najbliższy oryginalnej technologii (te same kolory pasywacji etc) i vinowi


Więcej szczegółów:

Samochód kupiłem już sprowadzony do Polski przez osobę, która zajmuje się zawodowo klasycznymi 'amerykańcami' i sprowadza tylko warte tego sztuki. Mustang jeszcze w 2020 roku jeździł po Nowym Jorku bo posiadał nalepkę potwierdzającą przegląd techniczny. Poza tym nowoczesne radio i dodatkowa chłodnica skrzyni biegów były wskazówkami, że auto jeździło mniej lub bardziej regularnie.


Plan od początku był jeden - auto rozbieramy do najmniejszej śrubki i doprowadzamy do stanu jak najbliższego fabryce - auto robiłem dla siebie, od początku celowałem w sztukę Matching Numbers bo w mojej opinii jako jedne były warte tak dużego zachodu. W trakcie rozbierania auta potwierdziły się przypuszczenia moje i sprzedawcy, że o auto ktoś dbał i ingerencja osób trzecich była ograniczona do minimum - wszelkie daty, które znajdowałem wskazywały na to, że pochodzą z fabrycznego montażu i nikt ich później nigdy nie zmieniał.


Pomimo, że jestem z Warszawy i związane z tym utrudnienia logistyczne na osobę, która zajmowała się blacharką wybrałem blacharza z Poznania, który pracował wcześniej w MustangClinic, więc temat miał "obcykany". Podczas piaskowania okazało się, że pomimo wcześniejszego dość dobrego stanu to powychodziło bardzo dużo mniejszych lub większych dziurek, więc koniec końców pojawiło się dość sporo nowych elementów m.in ściana grodziowa, podszybie, drzwi, błotniki czy kompletna podłoga.


Samochód lakierowany był w zaprzyjaźnionym zakładzie świadczącym usługi napraw powypadkowych, który również zajmuje się sprzedażą aut z USA. Jeden z właścicieli zakładu sam ma na koncie odrestaurowanie kilku klasyków więc również "wiedział o co chodzi". Co więcej, główny lakiernik ponoć znalazł się kiedyś w TOP10 najlepszych lakierników w Polsce. Położone były dwie warstwy lakieru, żeby lakier "nie siadł" z czasem (cokolwiek to znaczy :) ). Jedna z warstw, bodajże ta wierzchnia mogła być dzięki temu twardsza, a co za tym idzie - bardziej wytrzymała.


W aucie nowe jest praktycznie wszystko - wnętrze, układ wydechowy (oprócz headersów z którymi przypłynął do Polski), galanteria itd. Od początku starałem się trzymać jak najbliżej oryginału więc zawsze płaciłem i pracowałem więcej byle zachować zgodność z technologią i/lub materiałami. Nawet śruby w większości pozostały oryginalne i ocynkowane na nowo z zachowaniem oryginalnego koloru pasywacji. Za źródło informacji miałem nieprzebrane zasoby internetu i przewodniki dla sędziów z USA, którzy oceniają auta na konkursach piękności :) Nie odważę się na stwierdzenie, że auto jest w stanie konkursowym, ale moim zdaniem niewiele mu brakuje :)


Jak to się mówi, samochód jeździ, skręca, hamuje... ;) Jak to w starym aucie początkowo miałem problem z okiełznaniem gaźnika, żeby go nie zalać itd. Więc padła decyzja o modyfikacji na elektryczne ssanie i elektryczny aparat zapłonowy. Bez problemu pokonywałem trasy po 100km w jedną stronę :)


Audio jest zrobione bardzo schludnie - jeden podwójny głośnik zamontowany w miejscu oryginalego na podszybiu, a dwa dodatkowe w tylnej półce bardzo ładnie zamaskowane - grają zaskakująco dobrze! Całość obsługuje się za pomocą ORYGINALNEGO radia z 1966, które zostało przerobione w MustangClinic tak, żeby zawierać equalizer, bluetooth, zestaw głośnomówiący i obsługę USB. Samo radio kosztowało 1.5tysiąca, ale zależało mi, żeby zostało oryginalne - to jeden z przykładów, gdy płaciłem "extra" tylko po to, żeby zachować auto możliwie blisko oryginału.


Sprzedaję go tylko dlatego, że kompletnie nie mam czasu się nim cieszyć, ani właściwie pielęgnować, ale jest to dla mnie niesamowicie ciężka decyzja więc zależy mi, żeby trafił w odpowiednie ręce. W najbliższym czasie zamierzam go oddać na zapobiegawczy przegląd i ew dopieszczenie do warsztatu, który zajmuje się stricte Mustangami, żeby mieć czyste sumienie podczas sprzedaży.


Mam mnóstwo zdjęć z procesu odbudowy - oczywiście do wglądu :) Gdybym nie odbierał telefonu - gorąca prośba o SMS. Ostatnimi czasy gdzieś musiał wyciec mój numer telefonu bo mam bardzo dużo scamerskich połączeń i z oddzwanianiem "w ciemno" jest u mnie różnie. Samochód do obejrzenia w na Bemowie w Warszawie.

 

4 października 2025 9:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mustang

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

3

Rok produkcji

1966

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

199999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Aleksander

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni