Na sprzedaż mam Mustanga 2.3 z 2015 roku.
Z rzeczy ciekawych i wyróżniających:
- Wgrane dwie mapy na trybie normalnym niewielka zwyżka mocy (341hp 473nm), poprawiona reakcja na gaz i ekonomia, na sporcie znacznie wyższa moc (372hp 515nm) + strzały z wydechu.
- Wydech z modyfikacją tłumika środkowego jeszcze w USA, tam też dodane końcówki - brzmi rasowo i burczy przyjemnie jak na 4 cylindry.
- Hamulce przód z 5.0 (zacisk, tarcza, przewody z performance package) założone ok. 3000km temu.
- Hamulce tył poddane regeneracji.
- Świeże świece oraz sondy lambda.
- Świeża zbieżność i olej.
OC do sierpnia.
Wersja wyposażenia premium więc wszystko co się z tym wiąże:
- Wentylowane i podgrzewane skórzane fotele
- Inna konsola środkowa
- Duża nawigacja
- Nagłośnienie Shaker (faktycznie wstrząsające ;])
- Felgi oraz lotka z pakietu performance (więc duży rozmiar - 20”, ale lżejsze od zwykłych 18”).
- Lampy zmodyfikowane do europejskich zgodne z przepisami, przechodzi przeglądy bez problemu, w pełni szczelne. Tylne kierunki standardowe (nie są pływające).
- Świeże gumy założone przeze mnie na podróż po Europie (od października wymagane są tam zimówki - więc takie też są założone), przejechały ok. 4000km.
Auto ładne, zadbane, pachnące. Cena - 88 tysięcy do negocjacji, 84 do sprzedaży ;-)
Niezawodne i godne zaufania kierowcy - przejechałem nim w zeszłym roku prawie 20 tysięcy kilometrów, wliczając w to ponad 10000km w podróży do Hiszpanii i z powrotem, odbył też dwie podróże do Niemiec i w każdej z nich sprawiał się świetnie. Zwraca uwagę, zapewnia odpowiedni zapas mocy do zabawy, ale nie zjada kosztami utrzymania - da się nim bez problemu jeździć na codzień i nie zbankrutować.
Importowane z Teksasu, nie przeze mnie.
Powód sprzedaży prozaiczny - rozwój rodzinnej działalności sprawił, że muszę miesięcznie przejeżdżać ok. 2000km, a Mustang jednak jest autem przede wszystkim do zabawy i niestety spalaniem oraz wygłuszeniem przegrywa z niemieckimi dieslami, więc nie jest idealnym autem do podróżowania w tę i z powrotem po paręnaście godzin, choć się da - podróż do Hiszpanii przeszedł bez problemu. Płatność gotówką lub przelewem w PLN lub EUR po kursie z danego dnia (bez różnicy), auto jest własnością prywatną (bez FVAT), ewentualna zamiana na F30/F32 tudzież W205, oba tylko w dieslu.
Samochód do obejrzenia na warszawskich Bielanach (okolice ratusza). Bywam również w okolicach Mińska Mazowieckiego - Ostrów, Rudno (ale tylko jeśli pogoda pozwoli ;]).