Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 1
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 2
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 3
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 4
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 5
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 6
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 7
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 8
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 9
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 10
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 11
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 12
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 13
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 14
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 15
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 16
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 17
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 18
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 19
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 20

1 / 21

Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 1
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 2
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 3
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 4
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 5
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 6
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 7
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 8
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 9
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 10
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 11
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 12
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 13
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 14
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 15
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 16
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 17
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 18
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 19
Ford Puma 1.0 EcoBoost Titanium X - 20

Najważniejsze

Przebieg

46 337 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

999 cm3

Moc

125 KM

Opis

AKTUALNIE SAMOCHÓD ZAREZERWOWANY/NIEDOSTĘPNY


Ford Puma Titanium X 1.0 EcoBoost mHEV DCT (automatyczna skrzynia + mild hybrid 48 V)

1. Rok produkcji: listopad 2022 i zarejestrowany przez salon

2. Zakup w salonie: maj 2023 jako nieużywany

3. Przebieg: 46 337 km, może delikatnie wzrosnąć - samochód w minimalnym użyciu

4. Stan: bezkolizyjny, bez uszkodzeń lakierniczych, bez uszkodzeń w historii

5. Gwarancja: fabryczna przedłużona do 18 listopada 2026

6. Serwis: pełna historia, przeglądy w ASO Forda

7. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego

8. Ubezpieczenie OC/AC do 17 maja 2026 (OC zostaje, AC nie przechodzi na kupującego)

9. Kontrola stanu, kontrola lokalizacji i miejsca parkowania, odpalanie silnika, klimatyzacji i pakietu zimowego ( traktowaliśmy jako ogrzewanie postojowe) z aplikacji Forda


Wyposażenie dodatkowe:


1. Pakiet zimowy: podgrzewana przednia szyba, kierownica i fotele przednie

2. Dwa komplety kół 18” – letnie i zimowe z przebiegiem średnio 23 tys km

3. Asystent parkowania (sam znajduje miejsce i kręci kierownicą)


---


Wyposażenie standardowe wersji Titanium X DCT


I. Nadwozie i oświetlenie


Felgi aluminiowe 18”


Reflektory LED (przód i tył)


Światła do jazdy dziennej LED


Automatyczne światła i czujnik deszczu


Światła przeciwmgielne


Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka boczne


Czujniki parkowania 360 stopni i kamera cofania


Doświetlanie zakrętów


Relingi dachowe


II. Wnętrze i komfort


Klimatyzacja automatyczna


Fotele przednie z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego


Kierownica skórzana, wielofunkcyjna


Tapicerka materiałowo-skórzana


System multimedialny SYNC 3 z ekranem 8”


Apple CarPlay / Android Auto / Bluetooth


Ładowarka indukcyjna do telefonu


Gniazda USB i 12 V


Tempomat z ogranicznikiem prędkości


Wycieraczki z czujnikiem deszczu


Tylna kanapa składana 60/40


System Ford MegaBox (duży schowek w bagażniku, widoczny na zdjeciach)


III. Bezpieczeństwo i systemy wspomagające


System Pre-Collision Assist z detekcją pieszych


Asystent pasa ruchu (Lane Keeping Aid)


Ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa


System ESC / ABS / Hill Start Assist


Monitorowanie ciśnienia w oponach (TPMS)


6 poduszek powietrznych


Isofix na tylnych siedzeniach


IV. Napęd i technika


Silnik 1.0 EcoBoost mHEV (125 KM) z układem mild-hybrid 48 V


Automatyczna skrzynia biegów DCT (6 biegów)


Tryby jazdy: Normal, Eco, Sport, Slippery, Trail


System Auto Start-Stop


Hamulec postojowy

---


Samochód w pełni sprawny, gotowy do jazdy, bez wkładu finansowego.

Możliwa weryfikacja przebiegu i stanu technicznego w dowolnym serwisie,

Sprzedaż prywatna - doszedł nam służbowy samochód i mamy o 1 za dużo.

 

4 października 2025 18:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Puma

Wersja

1.0 EcoBoost Titanium X

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2022

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

75600

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Ewa

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni