Zakupiony w polskiej sieci dealerskiej FORD URSYNCAR WARSZAWA.
Napęd na wszystkie koła.
Serwisowany w ASO – dodatkowo FORD co roku wydawał GWARANCJĘ-12, w tym na powłokę lakierniczą. Pełna historia pojazdu.
W ciągu ostatniego roku doinwestowałem auto kwotą ok 28 tys zł (faktury z Forda) w NOWE elementy m.in:
Rozrząd, Napęd 4x4 (dyferencjał) i zawieszenie tył (półoś i łożysko), tarcze i klocki hamulcowe – wszystkie koła, pompa: wody, oleju, podciśnienia, paliwa, wahacz przód.
Auto jest sprawne, ponieważ jest używane przez moją 5-cio osobową rodzinę na co dzień, zarówno w dojazdach do szkoły, jak i do regularnych dalszych podróży takich jak Austria czy Włochy - ostatni wyjazd tej zimy na narty do Austrii.
Bardzo dużą zaletą są trzy niezależne siedzenia w drugim rzędzie, rzadkość w dzisiejszych samochodach.
Bogate wyposażenie Premium m.in:
- Reflektory w technologii Ford Dynamic LED - zawierają: automatyczne dostosowanie kształtu i zasięgu strumienia świetlnego do warunków otoczenia i kierunku jazdy, system automatycznego sterowania światłami drogowymi z funkcją zapobiegającą oślepianiu
- System multimedialny Sony CD/SD z Ford SYNC 3, 9 głośników Sony,
- Systemy bezpieczeństwa
- Przednie fotele elektryczne, ogrzewane, kierownica wielofunkcyjna, ogrzewana
- Zamek centralny elektroniczny / bezkluczykowy
- Siatka ochronna bagażnikowa – osłona przedziału pasażerskiego oraz roleta bagażnika, mata bagażnikowa antypoślizgowa
- Kierownica podgrzewana, regulowana w dwóch płaszczyznach
- Przednia szyba – z dodatkową warstwą akustyczną, podgrzewana i podgrzewane dysze spryskiwaczy
- Przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia
- Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem, czujniki parkowania przód i tył
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- Hak holowniczy składany elektrycznie – z elektrycznym złączem 13-pinowym i stałym zasilaniem - zawiera system stabilizacji toru jazdy przyczepy (TSC)
- Elektryczny i bezdotykowy bagażnik,
- i inne, o których chętnie opowiem
Garażowany przez cały okres użytkowania.