Ze względu na zapytania, wiadomości o zamianę.. niestety jestem zainteresowany tylko sprzedażą, ze względu na sytuację rodzinną szukam większego pojazdu.
Samochód zakupiony i serwisowany w polskim salonie, bezwypadkowy, osoba niepaląca.
Wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył i oświetlenie wewn., pełny Ford Convers+) + pakiet zewn. S Line (dodatki typu spoiler, listwy progowe itp.).
Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, nie ma problemów z ciągłym zapychaniem filtra przy jeździe typowo miejskiej, bez problemów z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu.
Kupiłem od I właściciela w 2018r. jako osoba prywatna, auto było w max programie serwisowym ASO do 8 lat i 200 tys. km, obecnie ok. 238 tys. km i dalej rośnie.
Serwisowany w ASO w Gliwice, ja ostatni przegląd w ASO N.Sącz, historię mam w postaci papierowej i elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym serwisie Forda.
Ponieważ ma silnik typu turbo diesel - w ponad 90% jeździło na Vervie.
Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.
Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.
Przy użytkowaniu zgodnie ze sztuką to przy takim przebiegu silnik ten oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń itp.
Silniki 2.0 TDCI (francuskie HDI, wer. 140KM) przy należytym użytkowaniu robią bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11r. był już w nich niestety inny osprzęt, pewnie ze względu na układ z DPF).
Tapicerka i karoseria bez uszkodzeń czy plam, w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.
Wersja wyposażenia Titanium S+ to m.in.;
- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko..) + środek alcantara (najlepsza na lato),
- duży wyświetlacz Convers+ oraz dodatki związane z przewozem dzieci itp.
- lampy ze strefowym doświetlaniem boków (rewelacja przy manewrowaniu nocą)
- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi itp. dodatki.
W komplecie m.in. opony na lato alu 2 kpl. (do uzgodnienia) i zima na stalowych (do każdego kpl. dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, oryginalne chlapacze (b. przydatne), oryginalna folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii.
Czego nie ma a czego lepiej nie mieć w Fordzie;) - skrzyni PowerShift, układu biturbo (w mocniejszych wersjach), szklanego dachu, systemu Start-Stop, elektrycznego ręcznego i elektr. składania lusterek itp "ulepszeń";)
Co było wymieniane w trakcie użytkowania, oprócz olejów, filtrów, płynów, wycieraczek itp.:
- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim do dziś ok. 55 tys. km, ford zakłada co 200 kkm),
- 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne przewody
- 2020 kpl. tylne hamulce, czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,
- 2023 r. amortyzatory przód,
- 2024 r. wymienione przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy,
- 2025 przednie hamulce
Stan karoserii - bardzo dobry; progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest ale powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę), nowy Właściciel jeśli miałby nim jeździć dobrych kilka lat warto pomyśleć o nowym zabezpieczeniu podwozia.
Kontakt.: (od 8.00 do 23.00) - jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, oddzwonię.
Cena do negocjacji dla konkretnego zainteresowanego.
W filtrach znacząc: rocznik 2010÷11 (polift i bez DPF), przebieg do 250 kkm, 140KM (najlepsza jednostka), manual, krajowy, bezwypadkowy ..na całą Polskę można policzyć takich pozycji na palcach jednej ręki..