Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20

1 / 21

Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20

Najważniejsze

Przebieg

237 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Ze względu na zapytania, wiadomości o zamianę.. niestety jestem zainteresowany tylko sprzedażą, ze względu na sytuację rodzinną szukam większego pojazdu.


Samochód zakupiony i serwisowany w polskim salonie, bezwypadkowy, osoba niepaląca.

Wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył i oświetlenie wewn., pełny Ford Convers+) + pakiet zewn. S Line (dodatki typu spoiler, listwy progowe itp.).

Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, nie ma problemów z ciągłym zapychaniem filtra przy jeździe typowo miejskiej, bez problemów z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu.


Kupiłem od I właściciela w 2018r. jako osoba prywatna, auto było w max programie serwisowym ASO do 8 lat i 200 tys. km, obecnie ok. 238 tys. km i dalej rośnie.

Serwisowany w ASO w Gliwice, ja ostatni przegląd w ASO N.Sącz, historię mam w postaci papierowej i elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym serwisie Forda.


Ponieważ ma silnik typu turbo diesel - w ponad 90% jeździło na Vervie.

Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.


Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.


Przy użytkowaniu zgodnie ze sztuką to przy takim przebiegu silnik ten oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń itp.


Silniki 2.0 TDCI (francuskie HDI, wer. 140KM) przy należytym użytkowaniu robią bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11r. był już w nich niestety inny osprzęt, pewnie ze względu na układ z DPF).


Tapicerka i karoseria bez uszkodzeń czy plam, w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.


Wersja wyposażenia Titanium S+ to m.in.;

- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko..) + środek alcantara (najlepsza na lato),

- duży wyświetlacz Convers+ oraz dodatki związane z przewozem dzieci itp.

- podgrzewana, fotochromatyczna oryginalna przednia szyba

- lampy ze strefowym doświetlaniem boków (rewelacja przy manewrowaniu nocą)

- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi itp. dodatki.


W komplecie m.in. opony na lato alu 2 kpl. (do uzgodnienia) i zima na stalowych (do każdego kpl. dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, oryginalne chlapacze (b. przydatne), oryginalna folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii.


Czego nie ma a czego lepiej nie mieć w Fordzie;) - skrzyni PowerShift, układu biturbo (w mocniejszych wersjach), szklanego dachu, systemu Start-Stop, elektrycznego ręcznego i elektr. składania lusterek itp "ulepszeń";)


Co było wymieniane w trakcie użytkowania, oprócz olejów, filtrów, płynów, wycieraczek itp.:

- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim do dziś ok. 55 tys. km, ford zakłada co 200 kkm),

- 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne przewody

- 2020 kpl. tylne hamulce, czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,

- 2023 r. amortyzatory przód,

- 2024 r. wymienione przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy,

- 2025 przednie hamulce


Stan karoserii - bardzo dobry; progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest ale powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę), nowy Właściciel jeśli miałby nim jeździć dobrych kilka lat warto pomyśleć o nowym zabezpieczeniu podwozia.


Kontakt.: (od 8.00 do 23.00) - jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, oddzwonię.

Cena do negocjacji dla konkretnego zainteresowanego.


W filtrach znacząc: rocznik 2010÷11 (polift i bez DPF), przebieg do 250 kkm, 140KM (najlepsza jednostka), manual, krajowy, bezwypadkowy ..na całą Polskę można policzyć takich pozycji na palcach jednej ręki..

 

5 czerwca 2025 11:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi Titanium

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2006-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

27000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotrek

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store