Do sprzedaży mój prywatny, super przestronny, komfortowy w długich trasach i bogato wyposażony Ford S-Max w wersji Titanium z silnikiem diesla 2.0 TDCi o mocy 180 koni mechanicznych oraz napędem na wszystkie koła i automatyczną skrzynią biegów Power Shift. Obecny przebieg to 196 000 tys. km.
Data produkcji to 18.09.2015, data pierwszej rejestracji w Niemczech 25.02.2016 r.
Samochód osobiście zakupiłem w ALD Auto Leasing Hamburg i sprowadziłem do Polski w kwietniu 2019 r.
z przebiegiem 73 194 tys. km.
Samochód został zakupiony jako bezwypadkowy i do tego czasu nie przechodził żadnych napraw blacharsko lakierniczych oraz nie miał żadnych szkód.
Lista wyposażenia jest długa więc z grubsza:
- 6 stopniowa automatyczna skrzynia Power Shift
- skórzana tapicerka
- dach panoramiczny szklany z roletą
- elektryczne szyby przód i tył
- podgrzewane fotele przednie
- elektrycznie sterowane fotele przednie
- elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika
- siatka oddzielająca przestrzeń bagażnika
- ISOFIX
- jasne i inteligentne reflektory przednie w Ford Led Dynamic, skrętne z doświetlaniem zakrętów oraz
wycinające z pola pojazdy jadące z przodu
Do samochodu w cenie dwa komplety opon zimowe i letnie, oba na felgach aluminiowych FORD.
Dwa oryginalne kluczyki w zestawie.
Cały czas garażowany.
Samochód przeszedł wszystkie wymagane i ogłoszone przez Ford Polska akcje serwisowe:
- wymiana poduszki powietrznej firmy TAKATA
- wymiana przednich przewodów hamulcowych
- odsiarczanie
Olej w automatycznej skrzyni biegów wymieniany w interwale + / - 60 000 tys. przy przebiegach:
- 59 910 km – lipiec 2018 r. (Niemcy – zgodnie ze zleceniem serwisowym)
- 127 082 km – luty 2022 r. ( udokumentowana)
- 187 986 km – listopad 2024 r. ( udokumentowana) - 50 000 km do kolejnej wymiany
Rozrząd wraz z pompą wody wymieniony przy przebiegach:
- 113 000 km ( udokumentowane)
- 192 435 km ( udokumentowane) - nowy rozrząd
Z typowych bolączek s-maxa już zrobione:
- regeneracja alternatora (sprzęgiełko) przy przebiegu 187 986 km
- wymieniona na nową uszczelka dolotu do turbo przy przebiegu 187 986 km
- wymieniona na nową odma wraz z pokrywą zaworów przy przebiegu 187 986 km
- wymiana termostatu na nowy przy przebiegu 192 062 km
- wykonane uszczelnienie pompy CR przy przebiegu 192 435 km
Co powinien wiedzieć przyszły nabywca:
- przy prędkości 140 km / h delikatnie bardzo delikatnie słyszalne przednie łożysko wału napędowego – sprawne nie
przeszkadza w jeździe
- czasami w gorące dni skrzypią gumy na łączniku stabilizatora z przodu – jeśli kogoś dźwięk bardzo
by frapował to koszt części 120 zł + wymiana
- raz na jakiś czas przy wypalaniu filtra DPF można wyczuć spod klapy silnika woń spalonego oleju,
po diagnostyce stwierdzono że to olej w wyniku pocenia się pompy CR kapiący na kolektor wydechowy
Samochód jest na bieżąco użytkowany.
Cena 62 900 zł do rozsądnej negocjacji.
Zapraszam na oględziny, jazdy próbne.