Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 1
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 2
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 3
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 4
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 5
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 6
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 7
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 8
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 9
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 10
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 11
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 12
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 13
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 14
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 15

1 / 16

Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 1
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 2
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 3
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 4
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 5
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 6
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 7
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 8
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 9
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 10
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 11
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 12
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 13
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 14
Ford Transit Connect Kombi 230 L2 Active PowerShift N1 - 15

Najważniejsze

Przebieg

18 400 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 498 cm3

Moc

100 KM

Opis

Witam;


Samochód osobowy z homologacją na ciężarowy na gwarancji. Wersja przedłużana L2, skrzynia automatyczna, diesel z dobrym dopracowany silnikiem 1.5 100 KM


WYSTAWIAM FAKTURĘ VAT 23%


Samochód mam tylko 14 miesiący i sprawuje się super - niestety ze względu na wyjazd zagraniczny z początkiem 2026 roku ( kontrakt roczny ) jestem zmuszony samochód sprzedać.


Faktury z wymiany oleju i filtrów przy przebiegu 3700 km i 13700 km przekazuję kupującemu. W lipcu b.r. wymieniony filtr przeciwpyłkowy i odgrzybiłem klimatyzację.


SAMOCHÓD PO KUPNIE ZAKONSERWOWANY KONSERWACJĄ PRZEŹROCZYSTĄ ( na pendrive dołączam 300 zdjęć z przebiegu konserwacji ).


Dodaję do samochodu oryginalne fordowskie poprzeczki na relingi dachowe kupione w ford Szumilas, dodatkowo zostawiam podwójne zabezpieczenie na koła, kamerę samochodową, plus 2 komplety oryginalnych dywaników welurowe i gumowe. Również dokładam kilku letnie z poprzedniego forda opony zimowe z felgami stalowymi.


Cena 119000 zł brutto ( do lekkiej negocjacji )


Tel. ( jeśli nie odbiorę oddzwonię )


Zapraszam do kontaktu.

 

6 października 2025 20:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Transit Connect

Wersja

Kombi 230 L2 Active PowerShift N1

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2024

Generacja

II (2013-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

119000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni