Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 1
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 2
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 3
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 4
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 5
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 6
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 7
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 8
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 9
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 10

1 / 11

Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 1
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 2
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 3
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 4
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 5
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 6
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 7
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 8
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 9
Ford Transit Custom 330 L2H1 Trend - 10

Najważniejsze

Przebieg

298 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

2 198 cm3

Moc

125 KM

Opis

Ford Transit Custom L2H1 • 6 miejsc • lipiec 2016 • 2.2 TDCi

Przebieg: ok. 298 000 km

Pierwszy właściciel (jeden kierowca przez cały czas)

Odbiór możliwy od początku sierpnia.


Opis ogólny

Sprzedam zadbanego Forda Transit Custom z lipca 2016, wersja L2H1, 6 miejsc. Samochód od nowości był w rękach jednej osoby — przez cały czas jeździł nim ten sam kierowca. Wcześniej leasingowany, później wykupiony na osobę prywatną.


Auto codziennie jeździło po Niemczech (średnio 100–200 km dziennie), głównie po autostradach, przewoziło wyłącznie narzędzia i kierowcę w firmie parkieciarskiej. Tylna kanapa praktycznie nieużywana.


Silnik i serwis

Pojemność: 2.2 TDCi


W 2022 roku zdjęta została elektroniczna blokada mocy, dzięki czemu auto ma obecnie ok. 187 PS oraz podniesiony moment obrotowy do 431 Nm — zdecydowanie bardziej dynamiczne i komfortowe w codziennej jeździe.


Silnik od początku do dziś suchy, nie traci kropli oleju, pracuje cicho jak w dniu odbioru od dealera.


Olej i wszystkie filtry wymieniane co 17 000 km (wbrew zaleceniom książki serwisowej 40 tys. km), dzięki czemu auto przez 9 lat było praktycznie bezawaryjne (poza żarówkami).


Wtryski wymienione w kwietniu 2024 roku (koszt: 2200 €; faktura w zdjęciach).


W 2020 wymiana węża od wspomagania (fabryczna wada mocowania).


Na początku 2024 wymiana tarcz hamulcowych, w grudniu 2024 wymiana klocków oraz przegubu (pęknięta guma).


Wszystkie części zawsze wymieniane na oryginalne lub klasy Bosch — auto musiało być niezawodne.


Wyposażenie

Klimatyzacja manualna


Elektryczne, podgrzewane lusterka


Elektryczne szyby


Tempomat


Przy zakupie w aucie zamontowano czujniki parkowania w tyle


Tylne szyby są w fabrycznym stopniu lekko przyciemnione


Opony letnie Michelin 215/65 R16C 109T TL Agilis 3 (lipiec 2023)


Opony zimowe na felgach R15 (muszę poszukać rachunku aby podać dokładny model, ale z pewnością też Michelin, auto jeździło od zawsze na najlepszych na rynku oponach) (osobny komplet), dwa zestawy kołpaków


Nowa szyba przednia (grudzień 2023) wymieniona po uderzeniu kamykiem.


Stan techniczny

Auto zawsze chuchane i dmuchane, przechodziło nie tylko ustawowe przeglądy, ale także dwa razy w roku dobrowolne przeglądy techniczne (przed wyjazdami do Polski, w trosce o bezpieczeństwo rodziny).


Nigdy nie było szpachlowane ani lakierowane.


Przed sprzedażą zostanie wymieniony zacisk hamulcowy lewego tylnego koła (ręczny od dwóch tygodni nie odbija).


Historia wizualna

Przed laty auto było oklejone firmową reklamą (widoczne na zdjęciach).


W 2021 roku reklama została ściągnięta przez profesjonalną firmę, nie pozostawiając śladów.


Obecne zdjęcia są z wiosny — jak tylko będę miał możliwość, dodam świeże, aktualne fotografie.


Uczciwie o wadach

Wgniecenie wielkości piłeczki pingpongowej na krawędzi lewych tylnych drzwi.


Wgniecenie na lewym progu przed tylnym kołem (po zahaczeniu o kamień).


Rysa/ślady na prawym tylnym nadkolu (po uderzeniu w skrzynkę narzędziową w warsztacie).


Uszkodzenia nie były naprawiane ze względu na brak możliwości wyłączenia auta z codziennej pracy.


Podsumowanie

Auto nie wymaga żadnych napraw, gotowe do jazdy od zaraz (po wymianie zacisku).

Sprzedaję uczciwie i transparentnie — sam nie chciałbym kupować auta z ukrytymi wadami, które są dziś niestety nagminne.


W razie pytań zachęcam do kontaktu telefonicznego .

 

18 lipca 2025 21:17

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Transit Custom

Wersja

330 L2H1 Trend

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

6

Rok produkcji

2016

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

54000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store